• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe beoordelingssite: KiyOh. Carclean.com staat er ook op!

we zijn allemaal mensen, en maken allemaal dus weleens een foutje.
niet zeuren.. het gaat allemaal SUPER!
 
Ik heb ook net een beoordeling geplaatst. Maar zo te zien is het oordeel doorgaans een 10. :grinning:

Het is jullie gegund en dik verdiend. :party:
 
Heb net de beoordeling gegeven: alleen maar positief. :)^

Ben in mijn nopjes met Carclean en dus terecht een zeer goede beoordeling..


Dachs
 
We staan nog steeds op 1 zag ik, leuk!

Binnenkort gaan we testen met een andere beoordelingssite. Ik denk dat dit wel de toekomst is. In plaats van Thuiswinkel Waarborg met woekerpremies, dure galafeestjes, hippe en kostbare artiesten en bobo voorzitters. ;)
 
Net even beordeling achtergelaten.:)^ :)^ :)^ :)^

Damn ik zou vroeger op school een moord gedaan hebbe voor zulke cijfers :-" :-" :-" :-" :-" :-" :-" :-" :-"
 
Ik heb ook zojuist mijn beoordeling geplaatst.
Ook naar waarheid ingevuld en mijn gegeven cijfers kwamen ook niet onder de negen:D
 
Wat heerlijk om een beoordeling te mogen invoeren.
Het is vooral fijn om eens ronduit positief te mogen zijn over een partij die dat toe komt.
Zal alleen wel de komende dagen grondig na moeten denken over mogelijke verbeterpunten, want daar kom ik nu zo snel even niet op.
Ere wie ere toe komt carclean!

Aficior
 
Ja, heb een verbeterpunt gevonden.

Het zou op Carclean.com duidelijker en prominenter vermeld moeten worden dat er een ondersteunend forum bestaat.

Waarom:
Mij is opgevallen dat wanneer ik aan relaties op geef waar ze dit soort spullen kunnen verwerven, ze verzuimen ook te surfen naar het forum (wat ik er altijd bij op geef en meteen ook omschrijf wat de toegevoegde waarde van dat forum is).

In de regel krijg ik dan vaak een reactie dat ze door de bomen het bos niet meer zien en niet weten wat aan te schaffen of wat het allemaal betekent.

Natuurlijk betreft Carclean.com de winkel, maar wellicht zou het toch handig zijn om op de één of andere wijze een doorverwijzing naar het forum in te bouwen, opdat nieuwe potentiële klanten een beter beeld krijgen van het gebodene bij Carclean.
Of mogelijk een soort van bijzonder neutrale How-To met stappenplan plaatsen op de commerciële site, opdat wellicht een aspirant koper sneller een beeld heeft van benodigdheden.

Verder niets dan lof en succes allemaal bij Carlean,
Aficior

Nederland wordt steeds mooier op de weg...
 
Aficior zei:
Ja, heb een verbeterpunt gevonden.

Het zou op Carclean.com duidelijker en prominenter vermeld moeten worden dat er een ondersteunend forum bestaat.

Waarom:
Mij is opgevallen dat wanneer ik aan relaties op geef waar ze dit soort spullen kunnen verwerven, ze verzuimen ook te surfen naar het forum (wat ik er altijd bij op geef en meteen ook omschrijf wat de toegevoegde waarde van dat forum is).

In de regel krijg ik dan vaak een reactie dat ze door de bomen het bos niet meer zien en niet weten wat aan te schaffen of wat het allemaal betekent.

Natuurlijk betreft Carclean.com de winkel, maar wellicht zou het toch handig zijn om op de één of andere wijze een doorverwijzing naar het forum in te bouwen, opdat nieuwe potentiële klanten een beter beeld krijgen van het gebodene bij Carclean.com
Of mogelijk een soort van bijzonder neutrale How-To met stappenplan plaatsen op de commerciële site, opdat wellicht een aspirant koper sneller een beeld heeft van benodigdheden.

Verder niets dan lof en succes allemaal bij Carlean,
Aficior

Nederland wordt steeds mooier op de weg...

Ja en een sorteer functie op beoordeling zou ik ook handig vinden. Als ik bijvoorbeeld snel alle reacties wil lezen van een product kan ik eerst sorteren, en daarna de top openen.

Maar vindt het al heel wat dat er een beoordeling wordt gegeven. En er staat ook goede info in van gebruikers.
 
Alle beoordeelstappen doorlopen en ook geactiveerd maar zie mijn top beoordeling niet staan (ook net na 90 keer refreshen).
Edit: yes, m'n review staat er inmiddels bij.
 
Zojuist ook even alles beantwoord...

Tot op heden nog geen "slechte" ervaringen / verbeter punten gevonden. :grinning:
Vandaag nog een pakketje gekregen! die ik eergister ( nacht ) heb besteld.

Alleen sluit ik me inderdaad wel bij mijn voorgangers aan. De verwijzing naar het forum zou anders kunnen.
Ik ben per toeval op het forum terecht gekomen en heb hierna pas spullen besteld omdat ik toen pas wist wat ik moest hebben.
Het forum bevat een schat aan info! gebuik deze ook is mijn tip:grinning:

Maar al met al heb ik niets te klagen... alleen dat ik deze maand weer een paar honderd euro's armer ben dankzij Carclean en vooral de enthousiaste medewerkers! :D (Het is aanstekelijk!):grinning:

Gr. Mark