• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe beoordelingssite: KiyOh. Carclean.com staat er ook op!

Heb deze week ook mijn beoordeling gegeven, een dikke 10 en moest het kunnen nog een + erbij.

Zeker na de DAP demo-dag van zaterdag en mijn bestelling van enkele dagen geleden, deze laatste bleef vrij lang weg.
Effe een mailtje naar Carclean en ik kreeg dezelfde avond rond 21u15 nog antwoord, dus zeker geen 9 to 5 mentaliteit waarvoor :)^

De volgende dag kwam het pakketje aan waarna ik ze natuurlijk direct per mail verwittigd heb.

Echt een TOPbedrijf vol enthousiaste medewerkers, een prachtige overzichtelijke website en een enorme keuze.

Misschien één minpuntje, het assortiment begint wel enorm te worden waarbij het moeilijk te kiezen is :D :D
 
Ook ingevuld na meerdere bestellingen en
druk bezig met de auto.

Onderstaand is inderdaad wel lastig:
Nadeel dat je altijd weer wat wil kopen.
 
Sinds vorige maand zijn we actief op Kiyoh overgestapt en gestopt met het uitnodigen voor Trustpilot.

Kiyoh werkt voor ons makkelijker en is een stuk voordeliger. Sinds deze week staat de Kiyoh banner ook op onze homepage.

Zie: https://www.kiyoh.nl/carclean_com/

Mocht je ons willen beoordelen, dan zijn we daar natuurlijk altijd blij mee!
 
Laatst bewerkt: