Peter A3 TDI zei:Dat dual density zijn dat de CSS pads alleen dan met een grotere dichtheid!!??? dat klinkt wel interessant voor mijn VAG lak, want die heavy green met die grove textuur was zwaar beroerd.. en ik denk hoe groter de dichtheid hoe beter dat is voor een harde lak? Of klopt dat niet?
VTECMaster zei:Werkt de Grit Guard met deze pads.
Kan me namelijk voorstellen dat er beschadigingen kunnen optreden aan de pad, aangezien deze uit meerdere lammelen bestaat.
(hoop dat jullie snappen wat ik bedoel)
VTECMaster zei:Werkt de Grit Guard met deze pads.
Kan me namelijk voorstellen dat er beschadigingen kunnen optreden aan de pad, aangezien deze uit meerdere lammelen bestaat.
(hoop dat jullie snappen wat ik bedoel)
Soepergrover zei:Wanneer komt er eigenlijk een nieuwe lading Lake Country spulletjes binnen?
Ik zie bij het overzicht van Lake Country bij steeds meer producten oranje of rode bolletjes staan bij de beschikbaarheid. Vooral de euro handpads zijn al een tijdje niet meer te krijgen.
Is dit te verwachten voor de eerstvolgende DAP workshop? Ik wil eigenlijk dan wel een en ander bestellen.
Tim zei:Eind deze maand is onze productie klaar en dan vliegen we de boel in, dus ik denk 1e of 2e week van juli.
Dan komen ook de kleine, speciaal voor ons gemaakte, Kompressor pads!