• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe Lake Country pads: Kompressor serie

Ik neem aan dat er nog meer van deze pads komen? De cuttingfactor gaat namelijk van 2 (wit) naar 6 (paars) waar verder geen oranje/groen(?) meer tussen zit.
 
Peter A3 TDI zei:
Dat dual density zijn dat de CSS pads alleen dan met een grotere dichtheid!!??? dat klinkt wel interessant voor mijn VAG lak, want die heavy green met die grove textuur was zwaar beroerd.. en ik denk hoe groter de dichtheid hoe beter dat is voor een harde lak? Of klopt dat niet?

Het heeft niets met de dichtheid te maken, maar ze bestaan uit twee delen schuim, tussen de velcro en het polijstschuim zit een laag zachtere schuim, het zorgt ervoor dat de demping van de pad beter is en dat hij minder gaat trillen/stuiteren.
 
VTECMaster zei:
Werkt de Grit Guard met deze pads.

Kan me namelijk voorstellen dat er beschadigingen kunnen optreden aan de pad, aangezien deze uit meerdere lammelen bestaat.
(hoop dat jullie snappen wat ik bedoel)

Ik snap wat je bedoelt, maar het moet prima werken in de Grit Guard Universal Pads Washer! :ja
 
Kon het niet laten en er dus maar 1 op m'n bestellijst gezet.
Ik had toch nog een paar pads nodig :-b
Verder wacht ik even de Dual Density af, zal ik die nemen of de gewone CCS??
Vrouwen en keuzes maken :roll
 
Wat is nu het verschil tussde Kompressor serie en de Dual Density Cutting.
Beide geven b.v. het voordeel aan van "het volgen van de contouren van de auto"

Maar waarom dat 2 producten met (bijna) dezelfde eigenschappen uitbrengen :confused:
 
De dual density (vooral de hardere pads) zullen minder trillen denk ik.
 
Heb je voor de DAP een andere Backing Plate nodig als je deze pads
wil gebruiken of past het zo ook.

De Lake Country 6 inch D/A Flexible Backing Plate
 
Wanneer komt er eigenlijk een nieuwe lading Lake Country spulletjes binnen?
Ik zie bij het overzicht van Lake Country bij steeds meer producten oranje of rode bolletjes staan bij de beschikbaarheid. Vooral de euro handpads zijn al een tijdje niet meer te krijgen.
Is dit te verwachten voor de eerstvolgende DAP workshop? Ik wil eigenlijk dan wel een en ander bestellen.
 
VTECMaster zei:
Werkt de Grit Guard met deze pads.

Kan me namelijk voorstellen dat er beschadigingen kunnen optreden aan de pad, aangezien deze uit meerdere lammelen bestaat.
(hoop dat jullie snappen wat ik bedoel)

Ik kom hier toch even op terug: het schoonmaken van de Kompressorpads in de Padwasher met rotary is net iets te 'wild' voor de zachte lamellen van de pads. Bij mij resulteerde dit in 'happen' uit de pad, alhoewel dit op de werking geen/niet te merken invloed heeft.

zie ook: KLIK

Voor de zekerheid was ik de Kompressorpads weer met de hand.
 
Ik heb er geen problemen mee, al enkele keren de kompressor pads in de padwasher schoongemaakt en ze zijn nog helemaal heel.
 
Soepergrover zei:
Wanneer komt er eigenlijk een nieuwe lading Lake Country spulletjes binnen?
Ik zie bij het overzicht van Lake Country bij steeds meer producten oranje of rode bolletjes staan bij de beschikbaarheid. Vooral de euro handpads zijn al een tijdje niet meer te krijgen.
Is dit te verwachten voor de eerstvolgende DAP workshop? Ik wil eigenlijk dan wel een en ander bestellen.

Eind deze maand is onze productie klaar en dan vliegen we de boel in, dus ik denk 1e of 2e week van juli.

Dan komen ook de kleine, speciaal voor ons gemaakte, Kompressor pads! :party:
 
Tim zei:
Eind deze maand is onze productie klaar en dan vliegen we de boel in, dus ik denk 1e of 2e week van juli.

Dan komen ook de kleine, speciaal voor ons gemaakte, Kompressor pads! :party:

Als de nieuwe lading nou net niet binnen is voor de DAP workshop van 5 juli: hebben jullie dan nog wel wat 'probeerexemplaren' van diverse pads?
En komen er in de toekomst ook kleinere curved pads?

Yey! Custom stuff.:party: