• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe Lake Country pads: Kompressor serie

Sorry, ik heb de antwoorden nog niet bekeken. :-"

Bedankt voor de uitleg, nu weet ik dat ze in ieder geval op m'n Dap passen. :) Ik had gedacht dat de 7" versies niet optimaal zouden zijn op een 5" backingplate. En ik ben wel geïnteresseerd in de compressor pad.

Dus die komt zeker in m'n collectie.

Optimaal is het ook niet ,ik bedoel dan dat centreren een probleem is. Een backing-plate die juist in de opening past is iets fijns. Gewoon zonder nadenken die pad er tegen ,anders moet je wel even zoeken naar de juiste positie.

Maar de nieuwe 6" pads hebben dus een uitsparing waar de 5" BP perfect in past ? Die van de DAP zal wel even groot zijn als die van de G220 ,niet ?

Teleurstellend nieuws. Bij de huidige zending zitten de 6" Kompressor pads niet bij, terwijl dit wel beloofd was :'(

Lake Country Sales zei:
There seems to have been a classic breakdown in communications between production and sales.
Yes the gold foam is backordered but I have just learned that there has been a production change on all the Kompressor pads (not visible) that will improve them and since the smaller Kompressor pads are subject to this, they were not ready yet.

We horen vandaag of morgen wat nu de planning is. ]-0

O, jammer. Is de rest van de zending al wel binnen dan?

Even geduld nog dan. Je krijgt er in elk geval wel 'improved' pads voor (wat die verbetering ook moge betekenen).

Tim heeft ze weer uit de online winkel gehaald. :|
Duurt zeker nog wel een poosje voor die improved 6" kompressor pads binnen zijn?

V40Freak zei:
Tim heeft ze weer uit de online winkel gehaald. :|
Duurt zeker nog wel een poosje voor die improved 6" kompressor pads binnen zijn?

We hebben te horen gekregen dat de productie begin augustus klaar is, dan moeten ze nog hierheen verscheept worden.

Ze hebben echt flinke steken laten vallen bij Lake Country en het laatste woord is er nog niet over gezegd. }:)w ]-0

Tim zei:
Ze hebben echt flinke steken laten vallen bij Lake Country en het laatste woord is er nog niet over gezegd. }:)w ]-0

Wat ga je doen dan? Hen kietelen met een veer? ]d~^

Dat zal ze leren.... :lol

Oh maar dat is echt K*T, Ik dacht dat ze een deze dagen online zouden zijn. Ik ben in de buurt van R'dam deze dagen en wilde graag even langskomen, ben nog nooit geweest bij CC op locatie :'(

ThaMystery zei:
Oh maar dat is echt K*T, Ik dacht dat ze een deze dagen online zouden zijn. Ik ben in de buurt van R'dam deze dagen en wilde graag even langskomen, ben nog nooit geweest bij CC op locatie :'(
Wat houdt je tegen? :weetniet
Ga je toch gewoon een flesje shampoo ofzo halen :-"

De 6" Kompressor pads zijn inmiddels, eindelijk, allemaal geproduceerd... En ze zijn door de Quality Control afdeling van Lake Country allemaal afgekeurd. Ze gaan opnieuw produceren en dat duurt weer een aantal weken.

Je verzint het niet . :no

Dat ga je niet menen??
Zijn ze in de USA nog niet zo slim om een tussen de productie door de producten te checken?

Tja, jammer weer. En inderdaad is het wel handig om tussendoor kwaliteitscontroles uit te voeren. Zeker bij een nieuw product en helemaal als de vorige batch niet goed is gegaan. Wel gek overigens: zoveel verschil zou er niet moeten zijn t.o.v. de 'gewone' Kompressorpads en die hebben afaik geen problemen.
Maar goed, ik wou nog wat andere spullen bestellen op het moment dat de bestelde Kompressor pads binnen zouden zijn, maar daar ga ik nu maar niet meer op wachten.

bartr123 zei:
Dat ga je niet menen??
Zijn ze in de USA nog niet zo slim om een tussen de productie door de producten te checken?

Moderator s.v.p. woordvolgorde wijzigen in verband met bewezen feit

Wijzigen in Ze zijn in de USA nog niet zo slim ... enzovoort

Soepergrover zei:
Tja, jammer weer. En inderdaad is het wel handig om tussendoor kwaliteitscontroles uit te voeren. Zeker bij een nieuw product en helemaal als de vorige batch niet goed is gegaan. Wel gek overigens: zoveel verschil zou er niet moeten zijn t.o.v. de 'gewone' Kompressorpads en die hebben afaik geen problemen.
Maar goed, ik wou nog wat andere spullen bestellen op het moment dat de bestelde Kompressor pads binnen zouden zijn, maar daar ga ik nu maar niet meer op wachten.

Waarom dacht je dat amerikaanse auto's zo beroerd in elkaar staken?