• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe Lake Country pads: Kompressor serie

Altijd geinig, track&trace.

Je zou eigenlijk een versie moeten hebben met real-time positiebepaling (GPS ofzo) van je pakketje. Dat zou stoer zijn. Kun je je pakketje op google maps rond zien gaan.
Iets voor Bert? :party:
 
Wij krijgen wel een weerstation in het nieuwe pand, zodat je kan zien via onze site wat:

- De windkracht is
- Of de zon schijnt
- Of het regent

:D

Maar GPS voor pakketjes is ook erg cool :cool: ;)
 
:party: :party: Hoera!:party: :party:
Ik heb dit allemaal een beetje gevolgt, maar wat was nu het verschil tussen de LC Kompressor pads en de LC CCS pads?

Edit:
Oh sorry het staat in het eerste bericht van dit topic. Welke soort inches pads komen beschikbaar?
 
6" zien er keurig uit, er zit een klein gaatje in het midden. Joost mag weten waar die voor is ;) Dat heb ik even nagevraagd. Misschien om te centreren, geen idee.
 
Ja curveds hebben het ook, maar dat is echt een centreergat, dit is een gaatje waat net een potlood doorheen zou kunnen. Het zal wel productietenisch iets zijn.

Morgen kan jij ze bekijken, ze zijn inmiddels onderweg naar je. :ja
 
Soepergrover zei:
Altijd geinig, track&trace.

Je zou eigenlijk een versie moeten hebben met real-time positiebepaling (GPS ofzo) van je pakketje. Dat zou stoer zijn. Kun je je pakketje op google maps rond zien gaan.
Iets voor Bert? :party:

Op termijn willen we in ieder geval wat met rfid tags gaan doen, zodat je ook kunt zien waar je pakket bij ons in het magazijn is, maar dan moeten de tagjes nog wel wat goedkoper worden 8d
 
Bert zei:
Op termijn willen we in ieder geval wat met rfid tags gaan doen, zodat je ook kunt zien waar je pakket bij ons in het magazijn is, maar dan moeten de tagjes nog wel wat goedkoper worden 8d

Is dit wel te realiseren met RFID? Gezien de beperkte afstand tussen ID en tag lezer? Anders wil ik wel weten hoe je dat gaat doen.
 
Soepergrover zei:
Is dit wel te realiseren met RFID? Gezien de beperkte afstand tussen ID en tag lezer? Anders wil ik wel weten hoe je dat gaat doen.

nee, is de afstand te groot voor! werk er vrij veel mee op me werk (it dienst schiphol)

je kan wel iets met gps proberen te doen.. alleen als het in een vliegtuig zit... vrees ik dat je dan ook weinig met gps doet