• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe Lake Country pads: Kompressor serie

stimpy68 zei:
Ik heb er geen problemen mee, al enkele keren de kompressor pads in de padwasher schoongemaakt en ze zijn nog helemaal heel.

Ah gelukkig dan maar, misschien met de rotary iets te hard gedrukt op hoge toeren vrees ik.

Tinus in de bocht :|~* :|~*

Heb je op rotary of dap deze schoongemaakt?

Tim zei:
Eind deze maand is onze productie klaar en dan vliegen we de boel in, dus ik denk 1e of 2e week van juli.

Dan komen ook de kleine, speciaal voor ons gemaakte, Kompressor pads! :jippie

:party

Maakt alvast een lijstje :ja !

tinus zei:
Ah gelukkig dan maar, misschien met de rotary iets te hard gedrukt op hoge toeren vrees ik.

Tinus in de bocht :|~* :|~*

Heb je op rotary of dap deze schoongemaakt?

Rotary! Ik gebruik de laagste stand en druk niet al te hard.

Krijgen jullie dan ook alle modellen Kompressorpads?
kompressor-1.webp

Van links naar rechts:
- paarse compounding/cuttingpad
- witte polishingpad
- zwarte finessingpad
- rode finishingpad
- gouden (!) finishingpad (dubbel zo zacht, hebbenhebbenhebben! :-d )
- oranje lightcuttingpad (hoort op het plaatje eigenlijk rechts van de paarse cuttingpad te staan)

Alleen de oranje en gouden hebben jullie nu nog niet; gaat dat wel komen en dan ook in 5,5"?

We krijgen in het kleine formaat (officieel 6" waar de huidige 7" zijn), ze zullen in diameter dus 2,54 cm kleiner zijn.

Goud Concorso Finishing
Rood Soft Finishing
Zwart Finishing
Licht groen Light Polishing
Wit Polishing
Oranje Light Cutting
Geel Cutting, nieuwe compacte versie. (minder ruw dan de open structuur versie)

Vooralsnog ontbreekt de paarse compounding pad. Die komt later wellicht nog. :ja

Volgens de begeleidende tekst dus 1 of 2 juli binnen. Ik hoop het, dan wil ik ze wel even zien bij de DAP workshop.
Komen deze pads overigens gelijk binnen in een shipment met andere Lake Country spullen?

Soepergrover zei:
Volgens de begeleidende tekst dus 1 of 2 juli binnen. Ik hoop het, dan wil ik ze wel even zien bij de DAP workshop.
Komen deze pads overigens gelijk binnen in een shipment met andere Lake Country spullen?

Woops 1e of 2e week moet het zijn, is nu aangepast. De rest van Lake Country zit daar ook bij (totaal 2 pallets komen er binnen!)

OK, gewoon lekker afwachten dus. Ik had nog wat LC spullen op het verlanglijstje staan die al even niet meer op voorraad waren.
Als de zending wat later binnenkomt, kom ik gewoon later wel weer wat ophalen.

Twee pallets? Da's weer goed voor twee weken voorraad, niet? :-d

Kun je deze 6" Compressor pads op een 5" backingplate zetten of heb je hier een 6" backingplate voor nodig?

V40Freak zei:
Kun je deze 6" Compressor pads op een 5" backingplate zetten of heb je hier een 6" backingplate voor nodig?
Is het niet zo dat deze 6" kompressorpads alleen maar op een 5" backingplate passen. Dit door de "uitsparing" die in de achterkant van de pad is gemaakt en dus een groter backingplate juist niet passen.

kom-recess-back.webp