• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe meeting locatie Dedemsvaart

DP

Detailing rookie
14 aug 2012
29
0
Hallo mede-poetsfanaten,

Nadat ik zat te kijken of er een clinic/meeting in het oosten gehouden word, las ik dat er enige tijd geleden wat in Dedemsvaart was georganiseerd. Ik hou wekelijks de clinics van carclean in de gaten alleen dat is nu volgens mij weer afgelopen. Dus mijn vraag is dan ook: is er animo voor een dagje oosten?

:grinning:
 
Een soort van (bedrijfs)hal/loods zou mooi zijn, met een natje en droogje erbij oid? Misschien dat er een ervaren detailer zich hier in de buurt bevind waar we kunnen komen kijken en wat van kunnen opsteken. Tips en trucs over hoe te werk te gaan met een dap en dit als voorbeeld in de praktijk brengen zou leuk zijn vind ik.

Ik heb iig wel een dap900 beschikbaar. :D

Even kijken hoeveel reacties we krijgen op dit topic en dan is er vast wel wat leuks van te maken met een x aantal mensen!
 
Dat in Dedemsvaart is geprobeerd om van de grond te laten komen maar nooit gebeurd.
Bedoelding wasd om bij de Ijsbaan op het grasveld eea te organiseren echter bleek er slechts vanuit 3 / 4 mensen animo te zijn.

Eventueel heb ik wellicht een locatie in Zwolle ter beschikking, echter kunnen daar slechts max 5 auto's bij zijn.

Welicht dat DJ nog iets wil organiseren in Kampen bij de carwash ?
 
Zeker!
De eigenaren van de carwash in Kampen waren erg enthousiast, dus dat zou wel weer lukken.
De gelegenheid daar was iig he-le-maal top. Een soort van Detaildag-dream.

Maar, Dedemsvaart zou ik ook prima vinden. Ik bedoel, DP start dit draadje.
DP, wat heb je in de aanbieding?
 
Dit was laatste keer: https://forum.Carclean.com/cc_postst12955/Over-de-ijssel-Meeting-15-april-12-Kampen.aspx
 
Dat is dan een meeting en geen clinic ;) Klein nuance verschil. Een clinic is min of meer een cursus die volgt.
 
D-J zei:
Maar, Dedemsvaart zou ik ook prima vinden. Ik bedoel, DP start dit draadje.
DP, wat heb je in de aanbieding?

Ik beschik niet over een lokatie oid, ik zag dat iemand dat had gedaan (of in dit geval had willen doen) en was benieuwd of er mensen zijn op het forum die hier ruimte voor hebben en of er mensen zijn waar ik/wij wat van kunnen opsteken.

Als er wat mogelijk is wil ik dit dan natuurlijk bijwonen en helpen organiseren. Dat was de insteek van het starten van deze topic ;)
 
@DP: bekijk mn draadje eens. Als je dat wat lijkt...laat maar weten.

@Stimpy:

meeting.jpg


Laat dat nu net de vraag/idee zijn, maar om het nu in beide topics te plaatsen zal wat teveel zijn....
 
@D-J Ziet er goed uit, leuke/mooie lokatie! Als daar wat georganiseerd kan worden ben ik van de partij.
 
Graag, ik ben van de partij. Als je hulp nodig hebt met de organisatie hoor ik het wel.
 
Omdat ik geen plekkie binnen heb, is het fijn om ergens in november de auto nog winterklaar te kunnen maken, maar als het ergens in het najaar wordt ben ik er ook bij.

Idee! Iets van een soort van catering of lokale pizzaboer in Kampen?
 
hier verder? https://forum.Carclean.com/cc_postst14674/Over-de-IJssel-II.aspx