• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

nieuwe pads voor DAP 500 maar welke...

mister88

Detailing addict
21 jun 2010
11
60
Ik ben weer eens toe aan een nieuwe set pads voor mijn Dap 500, nu zie ik in de carclean shop niet het type en merk dat ik gewend ben en zou graag advies ontvangen welke pads ik het beste kan gebruiken. Wellicht zijn er inmiddels betere en zuinigere pads beschikbaar

De pads moeten in ieder geval uitgewassen kunnen worden in de wasmachine.
En gezien het aantal auto's en klussen lange levensduur hebben.

Ik gebruik de met polijsten, glaze, wax en sealant o.a. de Meguiars professional en Monnelo producten.

Ik gebruik al jaren de volgende Chemical Guys HEX Logic pads
 
De Monello 5,5" Raffini pads komen bij dezelfde fabrikant vandaan als de CG Hex pads alleen zonder HEX.
 
Heb je al eens gedacht aan de MicroFibre pads? Ik werk daar al een tijdje mee (die van Meguiars) en die doen hun werk echt prima.
Die gaan zeker een wagen of 4 a 5 (soms meer) mee en ik was die in de wasmachine met microfibre wash.