• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe shampoo: MBFactor?

toettoet

Detailing rookie
18 feb 2009
5
0
hoi

ik heb hier op deze site veel bruikbare tips gevonden om mijn auto te onderhouden. Nu ik zelf iets gevonden heb wou ik jullie dat ook even laten weten.

ik heb via via een monster gekregen van autoshampoo waar ik nog nooit van gehoord had. Ik moet zeggen dat ik zeeeer tevreden ben met het resultaat.

ik weet niet of je het ook in de winkel kunt krijgen maar het heet Mbfactor.

ik gebruikte eerst meguiars maar deze is toch echt beter vind ik. Ik heb een 16 jaar oude zwarte porsche dus daar moet veel aangepoetst worden.
 
Ik denk dat je de Meguiar's shampoo niet zo maar kan vergelijken met deze shampoo, van wat ik lees op de website heeft deze shampoo een wax in zich, er is geen shampoo van Meguiar's die vergelijkbaar daarmee is. Dus eigenlijk een beetje appels met peren vergelijken. Maar dat wil nog niet zeggen dat het niet goed zou kunnen zijn. ;)
De website komt alleen op mijn niet zo professioneel over, en het enige wat er op staat is de shampoo :weetniet
 
En er wordt gedacht door Toettoet dat Meguiar's de beste shampoo's maakt :)

Vergelijk de boel eens met Super Slick & Wax of de Dodo shampoo's. Daar ben ik wél benieuwd naar.

Edit: ik vergeet GlansProtector Totaal, dat is een product dat hier ook erg op lijkt.
 
stimpy68 zei:
De website komt alleen op mijn niet zo professioneel over, en het enige wat er op staat is de shampoo


Het zou natuurlijk best kunnen dat dit nog maar het enige product is dat ze voeren.

@toettoet vergelijken met de door eerder door Tim genoemde shampoo's zal een beter beeld geven van de kwaliteit van deze shampoo.
 
Pinnacle Bodywork Shampoo bevalt mij tot nu het beste. Heb eerder de Meguiars Gold Class en de Mother California Gold gebruikt.


meuh
 
Ik heb zelf vier verschillende shampoo's gehad tot nu.

Volgorde van slechte shampoo's naar goede shampoo's van links naar rechts:

Valma Shampoo - Poorboy's World Slick and Suds - Meguiar's Gold Class Shampoo Dodo Juice Born To Be Mild

:grinning:
 
Hier een quote van de homepage, zoals we zien kunnen we met z'n alle proefflacons gaan aanvragen




Voor een proefmonster kunt U mailen of telefonisch contact opnemen waarna U zelf het resultaat van MBFactor-autoshampoo kunt aanschouwen.



MBFactor is vanaf heden ook het adres voor detailing van uw autolak. MBFactor neemt daarbij de tijd die uw auto nodig heeft. Een écht goede autobehandeling kost namelijk veel tijd en nog veel meer zorgvuldigheid.


Dat betekent: puur handwerk, kwaliteitsproducten van oa. Poorboy's World en Meguiar's, zonder haast en met een oog voor detail. Dat ziet u, en dat blijft u zien.
 
Topic is besproken met de eigenaar van MBFactor en daarna opgeschoond. Binnenkort ontvangen wij een aantal proefflacons die wij laten testen door mensen die écht interesse hebben om deze shampoo netjes en objectief te testen. :ja
 
Goed. Ben benieuwd naar het (objectieve) resultaat.

Heb hier de volgende shampoo's:
NXT
SmartCarwash
Sour Power
Born to be Mild

Ik wil weleens zien wat de verschillen zijn. Mocht je nog een exemplaar hebben: graag.

[slightly off-topic] Ben overigens ook wel geinteresseerd in Duragloss 901. Die gaat ook nog eens ergens besteld worden.