• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe shampoo: MBFactor?

ik vind het persoonlijk wel vrij "jammer" dat het topic op geschoond is..
er stonden wel interessante dingen in, waardoor ik de beslissing heb gemaakt mbt het testen van de shampoo

aangezien de marketing STEEDS een belangrijkere issue word in detailland (tenminste, goede marketing=goede verkoop)

@soepergrover, laat me eens weten tegen de tijd dat je hem gaat bestellen, ben DAAR dan weer WEL in geïnteresseerd(in wel meerdere duragloss producten, wellicht verzend/transactie kosten delen??)

Toch zij er meerdere. Zoals bijvoorbeeld deze:

Chemical Guys Extreme Bodywash + Wax
Chemical Guys Wash & Wax - Premium Shampoo & Wax in one
Poorboys World Super Slick & Wax

Ja, ben zelf ook benieuwd. Plaats hem denk ik naast de PB Super slick & Wax. Maar nog eventjes wachten, krijg van de week ook 1 thuis gestuurd.

En als die me bevalt. Dan is het een prima wax voor in de koude wintermaanden te gebruiken ,^^

Stuur maar op.
Was eigenlijk al jaren met NXT en daarvoor Gold Class en wil de Poorboys shampoo gaan proberen.
Als dit proefmonstertje bevalt waarom deze dan niet?:ja

Er zijn 5 proefjes beschikbaar en die worden opgestuurd naar:

1) Soepergrover
2) Nicknameless
3) Peter Jansen
4) H@RM
5) B.K.

Graag testen op:

1) Geur
2) Zuinigheid
3) Gladheid
4) Reinigende eigenschappen
5) Drooggemak
6) Gladheid van de lak na het wassen (ivm toegevoegde waxbescherming)
7) Glans na het wassen
8) Duurzaamheid waxbescherming

Op 10 liter water heb je 50ml shampoo nodig. Als het goed is zijn de proefflacons 50ml.

Nice ! Bedankt mannen :cool

Gegevens komen zo snel mogenlijk op het forum :ja

Tim ,wordt dit met de gewone post opgestuurd?

Hey, grappig. Moet ik verplicht aan de slag :-b

Ik ga mijn best doen. :ja
Wel even een ding: als de elementen het toelaten wil ik mijn auto nog van een extra laagje Jet Seal 109 gaan voorzien.
Is het dan handig om deze shampoo vantevoren te gebruiken (ivm toegevoegde waxbescherming) of kan ik dan beter de test een weekje later doen?

Ehm, het ging me er meer om of de toegevoegde waxelementen in de shampoo voor een mindere hechting zorgen van de geplande laag Jet Seal (wil dat nog wel doen nu het nog kan met het weer; heb zelf geen garage tot mijn beschikking).
Maar goed, ik ga de test dan wel een andere keer doen.

Overigens is het wel de vraag hoe ik de duurzaamheid van de waxbescherming van de shampoo test als er ook al een paar lagen 'normale' wax/sealant onder zit. Zou ik daar verschil tussen moeten kunnen zien?