• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nilfiak Alto 140 vraagje

sand0kan

Detailing trainee
20 jun 2010
28
47
Vandaag een nieuwe Nilfisk Alto 140 gekocht. Maar mij valt het volgende op wat mij niet normaal lijkt.

Uit de verbinding tussen het sproeipistool en de lans loopt gewoon echt veel water uit. Dat is verdomd irritant want zo worden mijn voeten natuurlijk ook nat.

Is dit bij alle Nilfisken het geval of heb ik een gedeeltelijke DOA.

Wat mij ook opviel is dat de verbinding tussen het sproeipistool en een HD Foam Lance niet lekt.
 
Eens loshalen, en weer vastklikken? Heb de E130 (zelfde type bijna), en geen probleem daarmee.

Anders terug naar de winkel.
 
Misschien dat het rubbere ringetje niet helemaal goed zit. ik heb zelf ook al 3 jaar een nisfisk alto maar geen lekkages hier.
 
Ik smeer die ringetjes ook in met wit kogellagervet.
Of het helpt weet ik niet maar ik hou de rubbertjes in ieder geval goed gesmeerd:)
 
Vandaag met de technische dienst gebeld en ze sturen een nieuwe lans en sproeipistool op want dit hoort niet.

Dank voor de reacties!