Deze bijna 2weken geleden besteld bij Carclean
We krijgen het maar niet voor mekaar om Pistola Corta gun met Nilfsk aansluiting te connecteren met onze AVA P80
Deze
Monello Pistola Gun besteld ( AvA P80 ) met Nilfisk aansluiting helaas paste deze Pistola Corta gewoonweg niet op onze ( AvA P80/ connector ) met veel toeters en blazen heb ik me wat duidelijker gemaakt aan Carclean en een filmpje van kunnen maken waar we met 2pers maar ons niet lukt om deze te koppelen aan onze lans ( AvA P80 ) filmpje ook metten naar (Carclean- Whatsapp ) verzonden.
Dit was goed genoeg voor Carclean dat er iets mis was en mocht ik deze terug opsturen (aangetekend ) verstuurd 23,18€.
Nu blijkt het bij Carclean dat dit daar wel lukt op hun AvA's hogedrukreinigers.
Ben een handige Harry voor de meeste klusjes dus kon ik niet begrijpen dat dit probleem door mij kwam?
Ik zit nu te twijfelen of het probleem zich niet aan mijn lans van m'n AvA P80 ligt of dit de oorzaak kan zijn wegens een oudere model? Gekocht op ( 13/07/22 ).
Waarschijnlijk door drukte krijg ik ook maar 1x per dag een antwoord van Carclean en we zitten nu al aan onze 2de week en nog hebben we gene oplossing voor kunnen vinden om dit te koppelen.
Volgens Carclean zou het aan mij moeten liggen omdat deze wel stroever kan aanvoelen bij het monteren van een Pistola gun.
We hebben dit echt met man & kracht geprobeerd en dit zonder resultaat.
Deze ( Nilfisk ) koppeling is toch onder andere ontworpen voor een AvA P80 ?
Deze moet toch vanzelfsprekend gaan voor te kunnen aansluiten? Dat zie je toch zo op YouTube filmpjes.
Vind het jammer dat dit met accessoires en verzendingskosten me over de 100€ heeft gekost en nog altijd zonder enige oplossing.
Ik wil zelfs de haspel van m'n P80 vervangen door een nieuwe lans te monteren zodat deze wel kan aangesloten worden maar vind nergens informatie over terug dat je dit apart kunt kopen.
Heb een filmpje willen posten van 17sec maar lukt me niet.
Kan er me iemand meer over vertellen wat ik nog kan doen?