• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Noble M12 GTO

OK, een hele poos geleden ondertussen (algeme drukte & wat medische kwaaltjes), maar goed nieuws : sinds gisteren heb ik de juiste papieren & nummerplaten voor de Noble :)

Dus vandaag wagen netjes gewassen, platen bevetsigd, en hier dus de eerste "officiele" foto's :

P1050968.webp

P1050967.webp

P1050966.webp

P1050965.webp

Netjes!!

Hoe komt het dat de nieuwe nrplaten nu ineens met 8 beginnen?
Ik heb er deze week een al een paar zo gezien.

Snel naar een ander topic. M'n laptop krijgt last van kortsluiting door m'n gekwijl. Wat een onwijs gave bak.
Zou het mijn auto zijn, dan zou die nooit gewassen worden, ik zou alleen maar rijden, rijden, rijden! (je vind het vast niet erg dat ik jaloers ben....) Oh ja, het detailen is mooi gedaan (ik zou het bijna vergeten) ;) :-)^

@topicstarter: amai geweldig ding 8-()) ... hier zul je zeker veel plezier in beleven

@NHke: Ik was ook al aan het denken wat die "8" daar al staat. Een gepersonaliseerde nummerplaat is het niet denk ik, want deze begint met een 9 dacht ik.

Mss dat ingevoerde wagens met een "8" beginnen ofzo? Ik zou anders geen verklaring weten. Mss dat de topicstarter er een idee van heeft?

grtz

NHke zei:
Netjes!!

Hoe komt het dat de nieuwe nrplaten nu ineens met 8 beginnen?
Ik heb er deze week een al een paar zo gezien.

8-platen zijn voor Europese ambtenaren enz ; die vervangen o.a. de EURO-platen ;)