Hallo allen, Ik had nog enkele vragen over het polijsten van me auto (Volvo S80 bouwjaar 2002). Ik heb laatst geprobeerd om de vele swirls (onder het licht van de tankstation zie je ze al zitten) te verminderen. Dit heb ik geprobeerd middels een DAP900 en met een gele pad.Van de gele pad leek het wel, alsof deze aan het afbrokkelen is. Ik verspreid 4 dotjes Inizio over de pad en werk het in op standje 2, vervolgens werk ik het in op standje 6. Zie onderstaande foto's:
Dit terwijl het een nieuwe pad uit de verpakking is. Wat doe ik hier verkeerd? Ik denk zelf te weinig polijstmiddel, maar je ziet op de pad, dat het op de andere stukken een beetje kauwgomachtig word, dus ik twijfel daaraan. Nog een vraag over het polijstmiddel zelf. Hoe ver werk ik deze in, als ik met 2 verdeel en met 6 verwerk. Is het net als bij wax, vinger erover en dan is het klaar, of wanneer ik 4 passes heb gemaakt, gewoon stoppen? Dan nog een vraag over de volgende cleaner-glaze: https://www.Carclean.com/product/Dodo_Juice/Lime_Prime_Lite_cleaner_glaze_250ml_DJLL250_101044 Deze heb ik ingewerkt met een zwarte pad en dan gewoon totdat je er niks meer van terugzag, maar op enkele stukken zie je het toch.
Hoe krijg ik dit weg, met het afnemen middels een doek lukte het in ieder geval niet.