• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nu verkrijgbaar: Monello Medium-Fine clay: Dolce Verde

Ik kan ook wel weer een setje gebruiken!

Voor mij ook 2 setjes! Ik hou ik dit topic komende week goed in de gate$$)
 
De klei is binnen:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

En vanaf heden te bestellen:

https://www.Carclean.com/product/Monello/Dolce_Verde_klei_150g_MON-DV1pc_102086

Meer foto's op onze Facebookpagina:

https://www.facebook.com/Carclean.com
 
Verdorie ik heb ook juist een bestelling gedaan , waar onder andere klei , omdat ik bijna zonder zat .
Kan ik dat er nog bij bestellen Tim ? :-b
 
Potverdikkie!

Ik wil ook dat doosje met die klei!

Is gewoon echt een mega gaaf geweldig cool, exclusief speciaal Italiaans doosje! Zeker zoals hoe die destijds in de vitrine lag tijdens de summer detail day, oei oei!
 
Ik heb ook ff een paar doosjes besteld: 4 stuks :-"

Zal nu wel ff toekomen zeker ??:ja

Moet wel nog ff wachten op de s&w , maar verwacht dan ook echt een dikke :kado op de deurmat :party:

Danny
 
Wordt het doosje ook leeg verkocht?

Kan em zo gauw niet vinden in de webshop :weetniet


Bert zei:
#217 Gepost : woensdag 22 juni 2011 15:27:03

De kleidoosjes zijn binnen!
claybox700.jpg


Dit handige, robuuste en grote kleidoosje kun je gebruiken om je klei in op te bergen.

De boven- en onderkant zijn behandeld met een speciale siliconenlaag, waardoor je klei niet blijft plakken. Door het doordachte formaat kun je hier makkelijk 200 gram klei in opbergen in één of meerdere stukken!

Het doosje heeft een chique uitstraling en bovenop het deksel is het Monello logo afgebeeld.

Afmetingen: 12x12x4,5cm

Verkoopprijs inclusief BTW € 5,99

De doosjes inclusief klei verwachten wij over een paar weken.
 
Zie post 16, nicknameless. Ikzelf had tijdens de dapclinic van 2 juli ook een doosje gekocht.
 
Tim, enig idee als deze klei zachter is als de Dodo Juice Supernatural klei? De DJ laat marring achter op mijn lak. :-(

Fantastisch doosje wel :)
 
Was 't nodig? mm 4 weken geleden gedaan.:roll Weapons of choice :
DSC_7974.jpg

Bevinding? Heeft erg veel "vocht" nodig, werkt gelukkig ook met gewoon water.
Alleen de motorkap na 4 weken:
DSC_7975.jpg

(ik geef toe: foto had scherper gekund:( )
Klei werkt goed o:) maar het "medium" hard als in karakter heb ik niet kunnen ontdekken. Voor mij is het eerder een harde klei, maar wel een hele lekkere én zelfs voor de normale prijs een top product. Huldeo:) CC:heart_eyes:
 
Veel vocht nodig : neem eens een concentraatje , dodo of citrus : veel goedkoper dan die s&w.

Dan moest ik tenminste niet zo lang wachten op de mijne , heb ondertussen al voor 3 keer meer besteld omdat ik nog steeds wacht

op mijn s&w .:-"

Danny
 
grandscenicman zei:
Veel vocht nodig : neem eens een concentraatje , dodo of citrus : veel goedkoper dan die s&w.

Dan moest ik tenminste niet zo lang wachten op de mijne , heb ondertussen al voor 3 keer meer besteld omdat ik nog steeds wacht

op mijn s&w .:-"

Danny

Spray en Wipe kun je voor kleien 1:1 verdunnen............