De afgelopen tijd heb ik mij georiënteerd op de aanschaf van een extractor. Hier op het forum komt de Numatic George regelmatig als advies naar voren. Hoewel deze wat duurder is dan anderen, wil ik gewoon meteen voor kwaliteit gaan, dat heb ik wel geleerd met de aanschaf van gereedschappen voor de auto's waar we aan werken. Goedkoop is meestal duurkoop.
Nu wil ik deze gaan bestellen bij Cleanstore. Ze hebben daar nu 2 sets die interessant zijn.
- Numatic George GVE370 3in1 with A26A Kit
- Numatic GVE 370-2 George with A26A Kit + Cleanstore PLUS Kit
Bij de 2e set zit extra een Airo brush en meerdere schoonmaakmiddelen.
Omdat ik nog niet zo bekend ben met de schoonmaakmiddelen is mijn vraag of de spullen die er bij zitten goed zijn en wat de prijs betreft ook enigszins in verhouding staan tot de kwaliteit, of dat ik beter de versie zonder de extra middelen kan bestellen.
Nu wil ik deze gaan bestellen bij Cleanstore. Ze hebben daar nu 2 sets die interessant zijn.
- Numatic George GVE370 3in1 with A26A Kit
- Numatic GVE 370-2 George with A26A Kit + Cleanstore PLUS Kit
Bij de 2e set zit extra een Airo brush en meerdere schoonmaakmiddelen.
Omdat ik nog niet zo bekend ben met de schoonmaakmiddelen is mijn vraag of de spullen die er bij zitten goed zijn en wat de prijs betreft ook enigszins in verhouding staan tot de kwaliteit, of dat ik beter de versie zonder de extra middelen kan bestellen.