Plastic borstels die plastic "krassen/lijntjes" achterlaten die lijken op krassen? ... Dan moet ik denken aan lijmen met een warm lampistool en al die flinterdunne lijntjes lijm.
Ik snap de gedachtegang van de mensen hier op het forum: "Waarom door een wasstraat wanneer je een coating hebt". Aan de andere kant, zou ik zelf ook kiezen voor een coating omdat wassen dan gewoon makkelijker gaat. (Of ik het nou doe of de wasstraat en het is simpelweg een langdurige bescherming + afstotendheid. Weinig omkijken naar is wat óók een reden kan zijn)
Echter heb ik nog nooit gehoord van (of gezien) plastic residu als gevolg van een wasstraat. Als dit echt bestaat, dan zal je dingen moeten gaan proberen, aangezien er geen "Meguiars - CarWash Plastic Streaks Remover" zal bestaan.
Mijn vermoeden is dat je simpelweg krassen/swirls in de coating en/of lak hebt en als je dit verwijderd wilt hebben, zal je zoals
@Jansen aangaf, moeten gaan polijsten.
Er zijn vele quartzcoatings op de markt, maar weinigen zullen een redelijke dikte en hardheid hebben. Wat dit betreft is het dus niet zo dat je een tweede blanke lak hebt wanneer je een coating aanbrengt.