• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Onderhoud scherm navigatie: welke producten?

Kristof S.

Detailing addict
14 apr 2010
117
65
Zijn er specifieke producten voor het onderhoud van een (TFT?) scherm van de navigatie?

Dit lijkt mij een fragiel iets, aangezien vele producten vlekken geven, of het scherm niet proper krijgen.
Mag ik hier APC gebruiken, of enkel water of ...??
 
+1 werkt fantastisch! Spuit na de S&W vaak ook nog even een pufje Red Mist over het scherm. Geeft mooie bescherming en vlekt ook niet!
 
:)^ Thanks, ik weet weeral waarmee ik mijn collectie moet aanvullen

Moet de spray&wipe met een microvezel aangebracht worden of met een padje? Gewoon opsprayen en afwrijven met microvezel veronderstel ik.
 
Pak een normale, zachte, microvezeldoek en doe 1 spraytje op de doek en behandel dan het oppervlak. Dus niet direct sprayen op het scherm zelf.
 
Ik gebruik het ook voor mijn plasma-tv. Inderdaad zoals Tim zegt, 1x sprayen op een microvezeldoek wrijven en klaar. Verhouding: S&W gewoon uit de fles, dus geen verdunning.
 
Ik zit hier met dezelfde vraag.

We hebben sinds vorige week de Volvo ingeruild voor een Audi A4 met Navi (RNS-e)
Daar zitten aan de linkerkant allemaal kleine vlekjes op. Waarschijnlijk van een of ander verkeerd product.
Waar zou ik dat het best mee afhalen?

Ik hoop maar dat het niet ingevreten zit...
 
APC reeds geprobeerd?

Mijn ervaring met APC is niet echt positief, het "droogt" het scherm precies uit, zodat er een rare schijn ontstaat.
Spray & Whipe zal bij mijn volgende bestelling meekomen, en dan ga ik dat ook eens proberen
 
Voor de MMI in mijn A1 gebruik ik alleen S&W omdat dit geen touchscreen is. Bij mijn TomTom gebruik ik eerst APC 1:10 en dan de S&W. Geen vlekken en strepen!
 
Dan maar S&W op de wish-list zetten :cool:
Is natuurlijk bruikbaar voor veeeel meer dingen
 
S&W is meer dan voldoende, haalt ook vettige vlekken prima weg.
APC op LCD en touch schermen zou ikzelf niet gebruiken.