• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ook nieuw hier

buster

Detailing rookie
11 jan 2009
281
0
Hallo,

Ik ben monique 40 jaar en woon in graft.
Grote hobby's varen met de boot, afrikaanse cichliden (aqauria dus) en
natuurlijk mijn auto en die van mijn vriend.
Ik ben lid van het peugeot 307 forum want ik heb wegens het overlijden van mijn
oude trouwe Ford Ecort nu een zwarte 307 cc.
Deze auto is 4 jaar oud en is niet door de wasstraat geweest.
Ik ga morgen even naar otosam om spullen te halen voor mijn auto.
Nu is mij verteld dat ik niet te hard van stapel moet lopen om alles te halen maar rustig aan te doen.
Ik zou eerst beginnen met een goed carwash, een clay pakket en wax en spullen voor de velgen, laatstgenoemde
weet ik nog niet echt wat ik nou moet kopen
De auto bevat wel swirls, maar ik heb begrepen dat je daar zonder wasstraat ook niet aan
ontkomt. De andere auto (jaguar s-type) heeft wel veel swirls en een kras (door jaloerse typjes) op de achterklep.
Wat is nou het beste om in het begin te kopen?
Is er misschien iemand in mijn omgeving die is naar de auto zou willen kijken om te kijken
wat voor de swirls nou het beste is om te doen?

Dit is mijn auto
IMG_14101.jpg
 
Welkom! :)^

Jammer dat je je spullen bij Otosam gaat kopen, terwijl Carclean een webwinkel heeft die beter gesorteerd is. :weetniet Morgen bestellen is de volgende dag binnen.
 
Hallo Monique en welkom op het forum. Je vindt hier een schat aan informatie om je auto in topvorm te houden dus dat gaat helemaal goed komen hoor! Waarom zou je trouwens naar Otosam gaan?? Je bent bij Carclean.com aan het juiste adres voor al je autopoetsspulletjes! Normaal gesproken voor 16.00 besteld de volgende werkdag al in huis! ;)

Ik wil trouwens best eens naar de krassen op je auto kijken maar heb geen idee of Graft een beetje in de buurt van Maastricht ligt? :D Zo niet is er altijd wel iemand die wél bij je in de buurt woont en die erna wilt kijken! ;)
 
Ok dat wist ik niet, maar ik wil wel eerst even kijken wat de spullen zijn.
Is voor ons wel even handig. er gaat nu een wereld voor ons open.
Wij dachten dat we het al die jaren al goed deden en niet dus.
Ik heb al heel veel gelezen.

Graft ligt tussen Purmerend en Alkmaar dus dat is echt niet te doen.
 
buster zei:
Ok dat wist ik niet, maar ik wil wel eerst even kijken wat de spullen zijn.
Is voor ons wel even handig. er gaat nu een wereld voor ons open.
Wij dachten dat we het al die jaren al goed deden en niet dus.
Ik heb al heel veel gelezen.

Graft ligt tussen Purmerend en Alkmaar dus dat is echt niet te doen.

Hoi Monique,

Ik dacht ook dat ik het jaren goed deed... hier kom je er gauw achter dat het beter kan!
Overigens is er voor mij geen andere winkel meer denkbaar voor autospulletjes dan Carclean.com!! De service, het assortiment en de adviezen zijn gewoon super! En je hoeft er de deur niet voor uit!!

Succes hier en op het forum wordt je altijd goed geholpen.. maar ik zou zeggen eerst veel lees plezier!!

Groeten
 
Dank jullie wel allemaal. Ik heb mij al helemaal gek gelezen hier.
Vandaar mijn vragen in mijn eerste bericht;)
 
Wij zijn ook allemaal gek geworden van het lezen :D
Moet je opletten als je het allemaal in de praktijk gaat uitoefenen... Wordt je nog gekker :-b

Ohja, welkom!
 
hoi Monique
welkom op dit forum,ik sluit me by de rest aan,eerst lekker lezen,en zeker je spullen by carclean kopen

gr simon :cool:
 
stimpy68 zei:
Welkom! :)^

Jammer dat je je spullen bij Otosam gaat kopen, terwijl Carclean een webwinkel heeft die beter gesorteerd is. :weetniet Morgen bestellen is de volgende dag binnen.

Ik kwam vandaag van mijn werk en nu had mijn vader al een hele lijn voor mij gekocht:) surprise:) Alleen nog niet
hier besteld dus, maar ja ga niet zeggen ik hoef het niet:) .
Ik heb vanmiddag wel poorboys blackhole besteld en een wheelwax, dus ik wacht het af en
ga dan voortaan wel hier bestellen.

Ik wil graag zondag wat doen, maar als ik het weer zie wordt het niks denk ik.
 
Bedankt voor de snelle levering, al zal het vandaag niks worden met dit weer:bad