• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ook nieuw hier...

clioke

Detailing addict
7 jul 2010
116
65
Hoi,

Ik ben een trouwe Meguiars gebruiker (alsook het forum ervan).
Aangezien ik op zoek ben naar een Dual Action toestel (of laat me zeggen een alternatief voor de G220) kwam ik hier op de site terecht waar ik al erg leuke dingen ontdekt heb.

Ik heb momenteel een peugeot 407SW via de werkgever waar vorige week een tak die over de weg hing wat sporen heeft gemaakt op de zijkant van de wagen.
Dit geeft me de aanzet om over te gaan van hand naar machinaal poetsen.

Groeten,
G

RedCat zei:
Welkom,

Veel plezier met de toekomstige DAP.
Werkgever mag wel blij zijn met zoveel aandacht voor de auto

Hans

idd,
Na 4 jaar kan ik mischien iemand een plezier doen met een overname.
Ik rij (of koop) ook liever een nette wagen dan sommigen hun rijdende asbak.

De G van Geert.

Stadsgenoot, van welke regio in Herentals ben je?
Ik zit in de buurt van Mc-Donalds.
Als je eens een zwarte 407SW tegenkomt met naast de nummerplaat een sticker met "I love my job" knipper dan eens met je lichten, LOL

Ik zit in de buurt van Henrad.
Ben daarstraks nog naar de kapper geweest in de buurt van McDonald's, dus mss ben ik je al tegengekomen :-b

Als er een zwarte VW Golf IV met R32-bumpers naar u knippert, dan weet je dat ik het ben :lol

Paul

Vampire zei:
Klopt! Ben al zo'n 25 jaar klant bij de Nic :ja

LOL, kben er onlangs ook al een paar keer geweest.
Woonde eerst aan de vossenberg, maar wij hebben een 2tal maand terug een nieuw huisje gekocht aan de gareelmakersstraat.

Vampire zei:
Ik zit in de buurt van Henrad.
Ben daarstraks nog naar de kapper geweest in de buurt van McDonald's, dus mss ben ik je al tegengekomen :-b

Als er een zwarte VW Golf IV met R32-bumpers naar u knippert, dan weet je dat ik het ben :lol

Paul

Vampire,

Gewoon dit in het oog houden, LOL
Dan weet je dat ik het ben.

PICT4952.webp