een vriend van me had een Opel Combo, die hij verkocht heefd en daarom wouw hij hem schoon de deur uit doen.
dus ik had dat klusje gekregen.
hij had er sins de aankoop 2002 niks aan gedaan hoogsten 1 of 2 keer in de krasstraat }
w
dus hij was echt smerig ]-0
ik heb helaas geen foto`s van hoe hij was..
maar ik ben er intotaal 12 uur mee bezig geweest om hem weer als nieuw te maken !
Eerst heb ik hem 3 keer gewassen met mijn wash mit + dodo shampoo, natuurlijk met de 2 emmer metode
Daarna heb ik met CG apc de wielkassen,velgen,sponningen ingespoten.
Daarna heb ik de hele auto afgespoten.
Daarna met droog doek + time to dry van Dodo gedroogt
Vervolgens heb ik de hele auto geklyt met QD + Kly van Meg`s
Daarna heb ik met de witte pas van monello + Prof Polish van PB de hele auto gehad
Daarna heb ik een test spot gedaan met Black hole van Pb, maar dat vond ik geen succes (daar zoek nog een vervanging voor voor licht gekleurde auto`s)
Ik heb daarna met een rode pad icm met collite`s 845 de 1e wax laag aan gebracht
Daarna heb ik nog een laagje aangebracht ,maar daar heb ik de PB natty`s limited voor gebruikt
Ik heb het intrieur helemaal gestof zogen en daarna met verdunde apc afgenomen,
na behandelt met auto glym intrieur
Onder de motor kap heb ik alles ingesprayt met verdunde CG apc en daarna afgedaan met een micro vezeldoek.
Vervolgens alle plastic delen gedaan met auto glym
het glas werk heb ik bewerkt met Meg`s glass cleaner
Ik heb niet heel veel foto`s ( dat vergeet ik gaande weg :-" )
Motor ruim weer mooi fris wit
Soort van 50/50 foto
Overzicht foto van motor ruim
Voor
Na
Voor ( ja echt een t*ring bende :-b )
Na
dus ik had dat klusje gekregen.
hij had er sins de aankoop 2002 niks aan gedaan hoogsten 1 of 2 keer in de krasstraat }
dus hij was echt smerig ]-0
ik heb helaas geen foto`s van hoe hij was..
maar ik ben er intotaal 12 uur mee bezig geweest om hem weer als nieuw te maken !
Eerst heb ik hem 3 keer gewassen met mijn wash mit + dodo shampoo, natuurlijk met de 2 emmer metode
Daarna heb ik met CG apc de wielkassen,velgen,sponningen ingespoten.
Daarna heb ik de hele auto afgespoten.
Daarna met droog doek + time to dry van Dodo gedroogt
Vervolgens heb ik de hele auto geklyt met QD + Kly van Meg`s
Daarna heb ik met de witte pas van monello + Prof Polish van PB de hele auto gehad
Daarna heb ik een test spot gedaan met Black hole van Pb, maar dat vond ik geen succes (daar zoek nog een vervanging voor voor licht gekleurde auto`s)
Ik heb daarna met een rode pad icm met collite`s 845 de 1e wax laag aan gebracht
Daarna heb ik nog een laagje aangebracht ,maar daar heb ik de PB natty`s limited voor gebruikt
Ik heb het intrieur helemaal gestof zogen en daarna met verdunde apc afgenomen,
na behandelt met auto glym intrieur
Onder de motor kap heb ik alles ingesprayt met verdunde CG apc en daarna afgedaan met een micro vezeldoek.
Vervolgens alle plastic delen gedaan met auto glym
het glas werk heb ik bewerkt met Meg`s glass cleaner
Ik heb niet heel veel foto`s ( dat vergeet ik gaande weg :-" )
Motorruim
Motor ruim weer mooi fris wit
Soort van 50/50 foto
Overzicht foto van motor ruim
Intrieur
Voor
Na
Voor ( ja echt een t*ring bende :-b )
Na
Extrieur