• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opel Manta B GSI

Beste Allemaal ,

Het doet mij & de vrienden die meewerken aan dit project goed om jullie positieve reacties te lezen :cool:

Hiervoor dank , zodra er weer iets aan gebeurt zal ik zsm foto's plaatsen
 
dsc08912v.jpg


dsc08918f.jpg


:)
 
nou is opel alles behalve mijn merk, maar vind dit wel erg gaaf.
heel veel succes met je mooie werk.
 
Knap hoor ! :)^

(zelfs de binnenzijde van de motorkap heeft genoeg lak om er zelfs nog enkele krassen uit te schuren :D )

Doet me denken aan de tijd dat een schoolkameraad me elk weekend kwam halen met de Manta van z'n opa . De opa reed er niet meer mee en gaf de auto elk weekend mee aan z'n kleinzoon (vond ik niet erg ) .
 
Jaaaaaa ik was er al op aan het wachten :party: ! Is hij nu klaar, apk rond, kan je rijden....?? Mooi hoor, ziet er top uit!
 
Hij is BIJNA klaar , nog een paar kleine punten ;

* Side skirts monteren
* Bestuurdersstoel opnieuw bekleden inclusief deur bakken met originele stof natuurlijk
* Afstellen motor (is compleet gereviseerd)
* En natuurlijk blijven er altijd nog een paar kleine dingen waar je tegen aan loopt , maar nu wordt hij zo mooi dat we hem ook perfect af willen maken ,^^

dsc09862qe.jpg


dsc09860n.jpg


dsc09869m.jpg
 
Sow, erg mooi, complimenten voor de gehele restauratie! Worden de wielkasten nog zwart gemaakt van binnen? Ziet er altijd iets afgewerkter uit is mijn persoonlijke mening.
 
Dat hoorde toen gewoon zo: 14 of 15" was al groot. Toen focuste men veel meer op de breedte van de banden. Kijk maar eens naar een lamborghini countach (toch dé slaapkamermuurposterauto) uit bv. 1985
Velgmaat voor 8½ x 15
velgmaat achter 12 x 15
bandenmaat voor Pirelli P7R 225/50 VR 15
bandenmaat achter Pirelli P7R 345/35 VR 15
 
Hier nog een Opel fanaat! :party:

Wat een prachtig project en erg mooi werk geleverd! Manta ziet er weer puit uit!!
Uden is niet ver hier vandaan, zou leuk zijn om eens te meeten ofzo :)
 
Dank voor alle complimenten !

We doen ons uiterste best om de auto geheel origineel te maken / houden

Volgende week apk zsm wat meer foto's
 
Update ....

Auto staat weer op zijn bandjes ...

1e rit zit erop een goede 30 kilometer , toch wel leuk om er weer mee te rijden na al deze tijd !

Nu is het nog de puntjes op de I zetten , denk aan side skirts , interieur afbouwen , stripjes rondom de ramen dus we zijn nog niet klaar maar wel een heel eind op weg :party:

mdsc09717.jpg


mdsc09719.jpg


[imghttp://img51.imageshack.us/img51/6697/mdsc09727.jpg[/URL]

mdsc09730.jpg


mdsc09723.jpg


mdsc09732.jpg


mdsc09725.jpg