• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opmerking bij nieuwe website

IMG_6618.jpg
Een paar typefouten:
@Laurette
https://www.carclean.com/nl/product/Rupes/LH_18ENS_Rotary_polisher_1100Watt_103599?o=pgMTAwNTUw
 
https://www.carclean.com/nl/product/Scholl_Concepts/S40_Swirl_Remover_250_gram_102821?o=sa
Artikel S40 kan ik zowel op de verlanglijst als in de winkelwagen plaatsen.
https://www.carclean.com/nl/product/Rupes/Diamond_Ultra_Fine_Gel_Compound_500ml_102580?o=sa
https://www.carclean.com/nl/product/Nanolex/SiFinish_200ml_104189?o=pbMTAwMDg3
Rupes wit/nanolex Si finish kan wel in winkelwagen maar niet op de verlanglijst geplaatst worden.
Rupes groen polijstmiddel heeft wel beide opties dus (de bug?) is niet merkgebonden.
(I pad Air)
Wellicht iets om ff na te kijken?
 
@Ric325i

Ik heb zojuist even gekeken op mijn Air2.

Ik had beide niet op het verlanglijstje staan. Kon ze prima toevoegen.
Zodra ze op het verlanglijstje stonden kon ik ze via de Productpagina wel in de winkelwagen doen. Maar niet op het verlanglijstje inderdaad.

Zodra ik de producten uit het verlanglijstje haalde, weer wel,...

Staan ze niet toevallig al op je verlanglijstje?
 
Ik heb het zelf even getest op een Samsung tablet en beide producten kunnen gewoon in het winkelwagentje en het verlanglijstje gezet worden. Als ze al in je verlanglijstje staan is het natuurlijk niet mogelijk om ze via de productpagina opnieuw in je verlanglijstje te zetten. ;)
 
Ziet er hier ook goed uit.
Als het probleem blijft, dan zal het je grafische kaart wel zijn.
 
Gyeon Q²M Smoothie Staat niet onder wassen - accessoires

En als je een stap terug gaat in de menustructuur staat er onder elk kopje de monello mitt.
En dit is bij elke hoofdcategorie
 
Kijk, dit topic zocht ik.

Bij Nanolex Matte Protection Set viel het me op dat er veelvuldig gebruik wordt gemaakt van het woord coating. Nu is dit natuurlijk een breed begrip, maar in basis is dit product geen 'echte' coating maar een sealant, toch? Het kan voornamelijk verwarrend zijn omdat de Si3D Matte Kit natuurlijk wel meer een coating is.

Daarnaast stonden er bij de Protection Set een aantal foutjes:
  • Nanolex Matte Spray Sealant (100ml), deze gemakkelijke Spray Selaant biedt langdurige bescherming eng eeft geen extra glans.

Moet natuurlijk zijn:
  • Nanolex Matte Spray Sealant (100ml), deze gemakkelijke Spray Sealant biedt langdurige bescherming en geeft geen extra glans.
 
Was een foutje maar door de cache duurt het even voordat die weer ok is.
Op Carclean.com staat alweer de juiste :)
 
Kijk, dit topic zocht ik.

Bij Nanolex Matte Protection Set viel het me op dat er veelvuldig gebruik wordt gemaakt van het woord coating. Nu is dit natuurlijk een breed begrip, maar in basis is dit product geen 'echte' coating maar een sealant, toch? Het kan voornamelijk verwarrend zijn omdat de Si3D Matte Kit natuurlijk wel meer een coating is.
Kan iemand hier ook nog antwoord op geven?
 
In dit verhaal uit de webshop staat niks over dat het een coating is.
Er staat juist dat dit een set is om je te helpen een coating goed aan te kunnen brengen.
Je krijgt eem flesje ontvetter, een flesje sealant voor de coating te beschermen en wat doeken....


Met de Nanolex Matte Protection Set heb je direct de juiste producten in huis om de coating goed aan te kunnen brengen.
Deze Matte Protection Set bestaat uit:

  • Nanolex EX (200ml) om de lak goed te kunnen reinigen en ontvetten voor het aanbrengen van de Spray Sealant.
  • Nanolex Matte Spray Sealant (100ml), deze gemakkelijke Spray Sealant biedt langdurige bescherming en geeft geen extra glans.
  • Eén paar nitril handschoenen om je handen te beschermen tijdens het coaten.
  • Cotton Applicators voor het aanbrengen van de coating
  • Nanolex Microfiber Towel (2-pack), hoogwaardige microvezeldoeken voor het afnemen van de cleaner en coating.