• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opmerking bij nieuwe website

Bij de meeste producten (bijvoorbeeld alle nieuwe Buff and Shine Uro-cell / Uro-fiber pads) waar meer dan een foto beschikbaar is, is het (bij mij) zo dat het aanklikken van een tweede of derde afbeelding meteen de vergroting opent. Ik zou verwachten dat dat alleen de afbeelding opent in het daarvoor bestemde vlak rechts ernaast en dat op dat vlak klikken (als je muisaanwijzer een vergrootglaasje is) pas de extra grote afbeelding zou openen.

Toch merk ik nu bij bijvoorbeeld de Meguiar's Perfect Clarity Headlight Restoration Kit dat het wel goed werkt zoals hierboven beschreven: De thumbnails links aanklikken opent de afbeelding in de productpagina, waarna je ze eventueel met het vergrootglas nog eens (fullscreen) kan vergroten. Daarna kan je deze vergroting ook weer met ESC drukken ongedaan maken.

Bij de producten waar het aanklikken van de thumbnail meteen de grote afbeelding in fullscreen oplevert, kan je deze niet sluiten met ESC, daar moet je terug naar de vorige pagina (back knop in de browser of bijv. backspace) om weer op bij de productpagina te komen. Bij deze producten heb je in de fullscreen vergroting ook niet een overzichtje van alle afbeeldingen onderaan in beeld die je aan kan klikken... :confused:
 
Net getest op Chrome en daar werken de afbeeldingen wel zoals het hoort. Beide browsers hebben het wel heel moeilijk met CC site en lopen vaak vast. Dit doet zich eigenlijk bij geeneen andere website voor. In Firefox krijg je constant een gele balk:

2019-01-07 09_01_03-Window.png


Chrome blijft ook constant vast hangen en daar komt dan een popup:

2019-01-29 08_27_57-Window.png


Dit doet zich dus alleen op mijn werk voor dus zal wel iets met de instellingen daar te maken hebben. Het ligt niet aan de PC want die is recent vervangen door een nieuwere en snellere machine en het probleem is daar niet mee opgelost. Maar nogmaals: er is geen een andere website waar deze balken en popups tevoorschijn komen. Dus ik moet toch wel concluderen dat het ook ergens een probleem van de Carclean site is... (maar wat?) :confused:
 
Niet in een browser op de pc/Mac maar wel op de iPhone. Bij mij hielp het toen om de gecachde bestanden van de site te verwijderen. Ik vermoed een bug(je) uit het verleden die de performance omlaag trekt? @The Joy Of Detailing
 
Het is me meermaals opgevallen dat als ik het merk ValetPro selecteer dat er ook producten van andere merken worden getoond.
 
@Jahe net cache verwijderd en ook browser opnieuw opgestart maar helaas maakt dit geen verschil. Nog steeds vastlopers met de gele balk met "a web page is slowing down your browser" en het aanklikken van de thumbnails resulteert nog steeds in de fullscreen vergroting die niet met ESC sluit (dus geen overlay is maar een nieuwe pagina)

@Timm gaat dat dan om sets waar bijvoorbeeld o.a. de doeken van Valet Pro in zitten? Of echt losse producten van andere merken?
 
Het zal door de bijgesloten doeken komen. In mijn beleving wat onlogisch, omdat het hoofdproduct niet van VP is.
 
Mee eens dat dat wat onlogisch of verwarrend is. Je verwacht ze inderdaad wel bij het merk van het hoofdproduct in de set (zoals bijvoorbeeld een leder reiniger). Als je een product van Valet Pro zoekt dan verwacht je geen flessen van Wowo's, Gyeon of Dr. Leather...
 
Er zijn wel standaard instellingen vanuit IT... Kan eens proberen na te gaan of die ergens dit soort gedrag kunnen veroorzaken.
Bedankt voor de tip.

Wat ik nog altijd heel typisch vind is dat ik er verder op geeneen andere website of webshop last van heb...
 
Hebben andere mensen dit probleem ook wel eens?

Vanochtend tussen 9 en 10 gehad dat de webshop niet wilde laden (pagina niet beschikbaar, server reageert niet), forum wel.
Daarna geen problemen.
Ook met Chrome, op Win10Pro, via Ziggolijn.
Safari op iPhone via 4g geen probleem.

Kan dus ook aan provider hebben gelegen met routering ofzo.
 
Neeej johh!!!!
Heel gaaf! Dat is een tijd geleden zeg.
Wolfgang Fuzion is echt een heerlijke showwax!
DGPS 3.0 en de black daimond tire gel zijn ook echt toppers!
Kicke dat Wolfgang terug is :grinning:
 
Laatst bewerkt door een moderator: