• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opmerking bij nieuwe website

klein foutje denk ik staat dubbel 3x lege fles met maatverdeling en sprayer - 500ml
Schermafbeelding 2019-08-02 om 16.55.20.png
 
Misschien ligt het aan mijn verbinding (iPad met Safari), maar ik heb in de shop het volgende binnen vijf minuten gescoord.
Ik zoch eerst via de zoekbalk naar Interieur —> Leer en andere bekleding , foto 1 als resultaat. Na meerdere acties, lukte het wel.
Uiteindelijk kwam ik wel in de sectie, daarna filter op Gyeon gezet, foto 2 als resultaat.
Uiteindelijk product gevonden, maar geen foto bij product, foto 3.

Maar als gezegd, hier in het buitengebied is (tot december) de snelste verbinding via een VDSL verbinding... Met forum geen problemen.

Foto 1
37F46A67-CFDC-4013-BAB4-E3723993E6DB.jpeg
Foto 2
BEFFD5D1-D9B8-44EE-AD28-7E95E0625959.jpeg

Foto 3
C99E80B3-47B8-49CB-B638-A85B2FA02A73.jpeg
 
  • Grappig
Reactions: Tim
Maakt dit ook onderdeel uit van de update @Tim?

De screenwash staat als nieuw, maar bestaat in elk geval al sinds 2015 in de webshop. Lle aanbiedingen hebben overigens het labeltje “nieuw”. Meen dat dat al eens eerder voorbij is gekomen, maar valt me nu weer opnieuw op.
CBAE71B9-1930-49FE-A483-A08E7A4D4DB7.png
 
Apart :(
Als je de set in de winkelwagen doet gaat het wel goed, die staat er dan voor 12,99 in.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
@Tim
Ik heb het idee dat in de ochtend de aanbiedingen niet/gedeeltelijk worden weergegeven.

Op moment van schrijven worden er maar 4 producten getoond en vaak in de ochtend staan er zelfs geen (meerdere dagen
Gechecked). In de middag wordt alles dan weer weergegeven.

Gechecked op iPhone 7 iOS12 en iPad met iPad os 13 (safari)
 
Er zijn dus wel producten van The Rag Company in de webshop, maar die zijn vooralsnog wat lastig te vinden. Ze komen nog niet bij het overzicht met nieuwe producten naar voren en een logootje in het merkenoverzicht is er ook nog niet. Alleen in de diverse categorieën zijn de producten wel los te vinden en zo kan je ook door op de link naar The Rag Company te klikken en zo krijg je wel een overzicht van alle TRC producten.

De categorie aanbiedingen lijkt niet helemaal te kloppen op het moment: wel een aantal voordeelsets (maar die horen daar volgens mij niet te staan), maar de meeste losse producten lijken geen aanbiedingen te zijn (staan alleen de standaardprijzen bij).