• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opmerking bij nieuwe website

Dat The Rag Company niet bij de nieuwe producten staat is een bewuste keuze. Aangezien we beperkte voorraad hebben willen we voorzichtig starten en als een merk bij nieuw staat dan zie je dat terug in de verkoop. Eerst even goed aftasten hoe dit merk in de markt ligt. Dat maakt het bestellen makkelijker.

Het logo bij het merkenoverzicht staat er bij mij wel? Wellicht een cache dingetje?

Aanbiedingen/bundels probleem is bekend en wordt aan gewerkt. Hopelijk snel verholpen.
 
Volgens mij klopt het menu in de webshop niet helemaal:

Aantekening 2019-09-07 124917.jpg


Moet glascoatings niet iets anders zijn? Beetje apart dat velgen en banden onder glascoatings staat.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Als ik het forum bezoek via mijn telefoon. Dan kan ik niet zoeken naar een bepaald forum gedeelte. Bijvoorbeeld te koop & gezocht

Of kijk ik verkeerd?

Screenshot_20190907-133532_Samsung%20Internet.jpg
 
  • Verbluft
Reactions: Tim
Het viel me net op dat er bij de Waxaddict Quick Detailer 5000 ml een verkeerde afbeelding staat.. namelijk die van de Wheel Cleaner
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2019-09-29 om 15.51.14.png
    Schermafbeelding 2019-09-29 om 15.51.14.png
    283,2 KB · Weergaven: 327
De nieuwe Monello Doppino droogdoeken staan wel beide in het overzicht met droogdoeken (niets mis mee - de Senza Acqua Piazza's staan daar ook (en terecht), maar de kleine Doppino Piazza's staan nog niet in het overzicht Droogdoeken voor velgen en deurranden (terwijl toch specifiek in de productomschrijving staat: Deze kleine doek is bij uitstek geschikt voor kleinere delen zoals deurranden, velgen en bumpers.)
 
Vermoedelijk een bug in de website. Wanneer je naar 'merken' navigeert en vervolgens 'dope fibers' selecteert geeft hij dat er geen producten gevonden zijn. Echter zijn ze wel te vinden als je via categorieën zoekt.
screendope.PNG