• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opmerking bij nieuwe website

Vroeger op de oude website stond er toch ook een programmatje voor het mengverhouding te bereken bij elk product? Komt deze optie nog terug in de nieuwe website? Vond het best wel handig en gebruikte het vaak (ik denk meerdere)....
 
@Corsablok - Ging je dan elke keer online, naar de webshop, product opzoeken en dan die mengtabel gebruiken?

In minder stappen ga je naar je calculator en reken je het effe uit. :p Hoeft meestal ook maar één keer en dan schrijf je het op de fles o.i.d.

(Voorbeeld: Flesje van 700ml vullen met glasreiniger-concentraat (1:12) ; 700ml gedeeld door het aantal delen = Je hoeveelheid product. (Rest water) ;)
 
Weet niet of dit een bekend probleem is, maar zie hier dat deze 31 beoordelingen heeft, maar als je de beoordelingen wilt gaan lezen, staat er niks (0 beoordelingen). Of zijn dit beoordelingen zonder reacties?
Lees altijd graag de beoordelingen van producten
:D
Hier de link
Screenshot_20200826-000012.jpg
Screenshot_20200826-000020.jpg
 
Ik kan alleen de laatste beoordelingen lezen de oudere kan ik niet meer lezen. Is dit verandert? Omdat het voorheen wel kon.