• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opmerking bij nieuwe website

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2021-09-14 om 12.10.52.png
    Schermafbeelding 2021-09-14 om 12.10.52.png
    34,4 KB · Weergaven: 84
@Jahe Dit is bekend en heeft te maken dat de reviews van de onderliggende producten zijn verplaatst naar het verzamelproduct.
Er zijn sinds het aanmaken van het verzamelproduct 2 reviews geplaatst en die bepalen dan het gemiddelde, niet die ervoor zijn geplaatst.

Erg jammer en daarnaast zijn die reviews totaal niet representatief voor het product. Het lijkt nu net alsof het product niets zou doen maar Veloce is een van de, zo niet dé beste compound vandaag de dag. Maar het is natuurlijk niet alleen een bepaalde pad en machine die het resultaat bepaalt. Het zijn veel meer factoren en i.p.v. ons te vragen waar het aan kan liggen waarom iets niet lukt wordt er direct een review geplaatst.
 
  • Leuk
Reactions: Jahe
Er valt mij net iets aparts op. Als ik in de webshop naar autoshampoos kijk, dan zijn er 99 resultaten. Links in de filtermogelijkheden zie ik dan vervolgens dat er 9 foams / vuilloswekers zijn.

2021-09-29 08_39_16-Autoshampoo kopen_ _ Carclean.com.png

Als ik daarop klik, dan krijg ik vervolgens 76 resultaten in foams en vuilloswekers (en nog maar 9 shampoos): :confused:

2021-09-29 08_39_36-Auto foam en vuillosweker kopen _ _ Carclean.com.png
 
Ik weet niet of dit helemaal het juiste topic is, maar ik post het toch even.

Ik kwam bij het afrekenen twee dingen tegen. De eerste is dat er bij het afleveren op een afhaalpunt de korting (50 hele centen!) niet in mindering wordt gebracht op de verzendkosten.

Daarnaast had ik mijn verzamelde punten ingezet, maar tijdens het betalen ging iets mis (in de bankomgeving), en toen ik terug ging naar Carclean waren de punten helaas weg.
 
@Tim ik weet niet of het al bekend is, maar de klantbeoordelingen staan bij mij bij veel producten dubbel. Zie voorbeeld:

8182337F-21AB-4AA6-ABE7-18EDAD557496.png


Ik zie dit in ieder geval zo op mijn Iphone, misschien dat het op andere apparaten niet zo is natuurlijk.