• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Oppo stelt zich voor

Oppo

Detailing rookie
23 okt 2017
11
15
Emmeloord
Goedenavond allen,

Toch ook maar eens een account aangemaakt hier.
Allereerst: Oppo is niet mijn eigen naam. Ik heet Dave, ben op moment van schrijven 23 jaar oud, en woonachtig in Emmeloord.

Ik ben al een aantal jaar behoorlijk Volvo-minded, en dat uit zich dan ook in mijn gedrag op de weg: Ik rij een C30 voor dagelijks, en heb op moment nog een 66 staan ter restauratie/opknapproject. Maar uiteraard wil ik, dat waar ik trots op ben, er ook goed uit laten zien. Dus vorig jaar heb ik mijn C30 laten poetsen, want zelf poetsen: dat is toch hartstikke eng? Daarnaast afgelopen tijd een aantal anderen zien poetsten, en nog wat poetsdemo's bekeken.
Aangezien de 66 rood van kleur is, en de rode kleur zich vaak ook aangetrokken voelt tot de roze kleur, moest ik zelf toch maar eens beginnen aan het poetsen. Dus zaterdag toch maar eens aan het shoppen geslagen, en inmiddels dapper begonnen aan de 66, en ach, zo eng is het eigenlijk toch niet.. Wat daarbij natuurlijk wel heel erg meespeelt is dat de lakken van Volvo vrij hard zijn.

Afijn, dat is mijn verhaal over mijn auto's en mijn "poets-geschiedenis", als je dat al geschiedenis mag noemen :-p.

Aantal weetjes over mijzelf:
-Ben momenteel werkzaam als ZZP'er in techniek en landbouw.
-De naam Oppo komt van een eland-knuffel die altijd achterin mijn C30 ligt.
-Hobby's: zoals boven beschreven; Volvo, techniek

Aantal weetjes over mijn gepoets:
Zaterdag aangeschaft: DAP 900

Mocht je nou bij het beginnen met lezen van deze regel denken: zonde dat dit de laatste alweer is; als je vragen hebt, stel ze gerust!

Welkom, heb recent een DAP500 aangeschaft en voor je begint lijkt het heel eng, maar het valt inderdaad reuze mee! Benieuwd naar foto's van je 66!

• Leuk
Reacties: Oppo
Bedankt voor alle leuke reacties! Zo te zien best een aantal mensen in de directe omgeving!

Ik ga binnenkort even wat foto's van de 66 plaatsen. Eerst komt er van de week nog een spotrepairder kijken bij de 66, een aantal plekken moeten echt even opnieuw gespoten worden, daar de lak gebarsten is.

Bedankt voor alle leuke reacties! Zo te zien best een aantal mensen in de directe omgeving!

Ik ga binnenkort even wat foto's van de 66 plaatsen. Eerst komt er van de week nog een spotrepairder kijken bij de 66, een aantal plekken moeten echt even opnieuw gespoten worden, daar de lak gebarsten is.

Ik ben ook heel benieuwd naar de C30. Valt mij de laatste tijd op dat er steeds meer Volvo rijders zich aanmelden :)

• Leuk
Reacties: Oppo
Upload knopje ook gevonden zit al jaren niet meer op forums. Voornamelijk vanwege het onvriendelijke gebruik op telefoons. Maar die tijd is zo te zien alweer verleden tijd. Hierbij mijn wagenpark:
De C30
20170829-IMG_1610.webp

De 66 staat inmiddels in de stalling te wachten op een opknapbeurt. Foto is nog van vóór ik begon met poetsen:
IMG_20171017_200733.webp

Foto van voor het poetsen:
IMG_20171023_195903.webp

Foto van na een stukje poetsen:
IMG_20171023_195910.webp

Vergeet ik nog helemaal te vermelden dat fotografie ook een van mijn hobby's is. En dan vooral, hoe kan het ook anders, auto-fotografie. Beetje win win situatie in dit geval

Benieuwd hoe die Daf met Volvo-logo's er uit ziet in goed daglicht. Op de foto's lijkt ie in elk geval al goed opgeknapt. :sun: