• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Optie WAARSCHUW MODJE

Aficior

Detailing guru
Tester of Bling
10 jun 2009
3.679
193
61
Haarlemmermeer
Zou zeker in het deel TE KOOP/GEZOCHT de Optie-button willen uitbreiden met de optie Waaschuw Modje.

Reden:
Wanneer een product verkocht is, kan het onderwerp op slot, maar dit is niet handig te melden aan de beheerders.
Door een Waarschuw Modje kan men dan eenvoudig de beheerders melden dat het item op slot kan.

Aficior

Of als 1 der mods het per ongeluk over het hoofd zien: zet je er zelf even onder: @mods: deze mag op slot" en daarna druk je de knop rapporteer in .... krijgen ze sowieso een melding, en gaan ze met toeters en bellen kijken wat er aan de hand is
( het is net 112 HAHA )

Misschien dat modjes het te druk hebben, daarom maar even willen helpen. Ze kunnen natuurlijk niet alle berichten bij blijven houden op dit drukke forum.

Ik heb een aantal berichten op het Te Koop gedeelte bekeken en wanneer de Topic Starter duidelijk heeft aangegeven dat het item op slot kan, in dat bewuste berichtje op Rapporteer als Spam geklikt.

Ik neem aan dat de MODS dan een melding krijgen en meteen naar dat berichtje worden gesluisd. Daar zien ze dan als het goed is waar het om gaat en kunnen ze wellicht het topic op slot doen, zoals de Topic Starter verzoekt.

Maar zou netter moeten kunnen, want als Spam rapporteren is niet de juiste manier en ik weet niet of ik daarmee iemand schade berokken, die dat natuurlijk niet verdient.

Met vriendelijke groet,
Aficior

Dat vind ik nu weer niet handig.... maar goed.

Het is natuurlijk geen enkel probleem als een te koop topic niet op slot staat.

stimpy68 zei:
Dat vind ik nu weer niet handig.... maar goed.

Het is natuurlijk geen enkel probleem als een te koop topic niet op slot staat.

Excuses voor het niet handig melden van deze gegevens. Ik wist geen betere manier hiervoor.

Het is in principe inderdaad geen probleem als een te koop topic niet op slot staat.
Het is echter wel hinderlijk (en niet meer dan dat), wanneer een verkocht item niet op slot staat.

Soms blader ik wel eens door de topics heen en het is hinderlijk om dan items te openen die al gesloten hadden mogen worden.

Nogmaals, het is geen enkele aanval op de beheerders. Ik weet toevallig dat jij ook nog een grote mensen baan hebt bij een verduveld goed bedrijf, dus zul jij geen tijd hebben om al die items persoonlijk te bewaken, waarvoor alle begrip.

Ik zou alleen wensen dat de bezoekers van het forum de beheerders kunnen bijstaan, door het aan de beheerders te melden, wanneer een topic gesloten mag worden.

Met vriendelijke groet,
Aficior

Is inderdaad niet moeilijk, maar velen verzuimen dat even te doen. Zal wel geen opzet zijn, ik denk dat men het gewoon vergeet af te melden.
Ook de tip om het onderwerp te veranderen wordt door niet al te veel topic starters gedaan en dan nog moet een moderator het wel uitvoeren.

Daarom die handige optie toevoegen, opdat ook anderen dan de topic starter zelf zeer eenvoudig de mods kunnen helpen de topics clean te houden.