• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

pads per product/merk

bartr123

Detailing chief
24 aug 2008
1.248
85
49
is het verstandig om de kleur pads per merk gescheiden te houden.
bijvoorbeeld zwart bij merk A,en een andere zwarte pad voor merk B?
hoop dat mijn vraag duidelijk is.

bart
 
over het algemeen gebruik ik voor elk product een andere pad.
na het wassen kun je ze wel weer een andere functie geven :ja

ik heb met een stift op de pad geschreven waarvoor ik hem gebruik , dus ik heb altijd dezelfde.. ook als ie gewassen is
 
Houd gewoon de pads voor je wax en sealants gescheiden van de pads voor de polishes en cleaners..:cool:
Wassen vind ik niet altijd even veilig..
 
B.K. zei:
Houd gewoon de pads voor je wax en sealants gescheiden van de pads voor de polishes en cleaners..:cool:
Wassen vind ik niet altijd even veilig..
m.a.w. de polish van bv meguiar,poorboys en andere kan door 1 endezelfde pad gebruikt worden?
 
Wat voor pads heb je het nou eigenlijk over Bart? Pads voor op de machine of pads die je handmatig gebruikt?!
 
nicknameless zei:
Wel als je ze gewassen hebt. ;)
Uiteraard..:)^

Als het over handpads gaat heb je geen padwasher nodig..

Machinepads ,daar kan je de padwasher wel voor gebruiken..Wel de juiste kiezen..;)
 
B.K. zei:
Uiteraard..:)^

Als het over handpads gaat heb je geen padwasher nodig..

Machinepads ,daar kan je de padwasher wel voor gebruiken..Wel de juiste kiezen..;)
staan er 2 op de site dus 50% kans op de goede.
maar doe ze nog wel even zo wassen. gisteravond nog een grote order geplaatst:ja