Voordat er met glaspolish begonnen wordt, is dit wel glas? ...
Beste is product met Ceriumoxide
Beetje late reactie,,, maar mensen met het zelfde probleem komen via Google toch terecht op deze pagina, dus kan nooit kwaad dacht ik zo.Goedenavond
Ik heb sinds kort een smart met een panoramadak maar dat ziet er niet zo mooi meer uit kan ik dat met een poets middel nog mooi krijgen? Heb er een foto bij gedaan zodat er gezien kan worden wat ik bedoel.
Groetjes Jolanda
Goedemiddag,Beetje late reactie,,, maar mensen met het zelfde probleem komen via Google toch terecht op deze pagina, dus kan nooit kwaad dacht ik zo.
Ik had precies hetzelfde probleem met mijn kunstof panoramadak van mijn Smart ForTwo 451.
Een poetsbedrijf bij mij uit de buurt die normaalgesproken koplampen weer helder maakt is uren met mijn dak bezig geweest. Schuren, polijsten, schuren polijsten etc, maar helaas met een minimaal resultaat. Het wordt er iets beter van, maar niet de moeite waard.
Ik heb er een nieuw panoramadak in laten zetten (en gelijk één van glas) dan heb je dat gezeur ook niet meer. Dit kan je gewoon laten doen bij Carglass voor 575,- euro.
Dus voor iedereen met dit probleem.... Vervangen is de enigste optie om het weer goed te krijgen.
Beste Mijn panoramisch dak van onze smart is stuk , de prijs die u hier vermeld is dat inclusief plaatsing aub grtjs SamBeetje late reactie,,, maar mensen met het zelfde probleem komen via Google toch terecht op deze pagina, dus kan nooit kwaad dacht ik zo.
Ik had precies hetzelfde probleem met mijn kunstof panoramadak van mijn Smart ForTwo 451.
Een poetsbedrijf bij mij uit de buurt die normaalgesproken koplampen weer helder maakt is uren met mijn dak bezig geweest. Schuren, polijsten, schuren polijsten etc, maar helaas met een minimaal resultaat. Het wordt er iets beter van, maar niet de moeite waard.
Ik heb er een nieuw panoramadak in laten zetten (en gelijk één van glas) dan heb je dat gezeur ook niet meer. Dit kan je gewoon laten doen bij Carglass voor 575,- euro.
Dus voor iedereen met dit probleem.... Vervangen is de enigste optie om het weer goed te krijgen.