Jammer dat het je niet beviel.
Ik ben nu toch wel benieuwd wat je precies voor resultaat wilde behalen. Ging je nou voor snel glimmen middels een glaze omdat er weinig tijd was of wilde je tóch meer correctie en dus meer tijd besteden?
De S20 beviel mij prima. Zelfs met een Raffini Foam Geel op de DAP. Je hebt niet zoveel correctie zoals bij een compound, maar het polijstmiddel breekt mooi af en ik heb het vermoeden dat er ook wel wat spul in zit die wat verdoezeld. Dat jij een betonlak niet strakker kreeg is niet echt een verrassing, aangezien je deze lakken best wel hard aan moet pakken.
(Maar daar was geen tijd voor)
Snel = Glaze
Goed = Meerstaps polijsten.
Als je er dan toch meer tijd voor uit trekt, dan zou ik iets meer polijsten en de glaze skippen. In mijn opinie behaal je dan iets meer resultaat met polijsten en dit is ''permanenter'' dan wanneer je met een glaze de boel verdoezeld en dit na verloop van tijd afneemt tot minder resultaat.
Wanneer je met Wol + Comppund, Sandwich + compound je correctie doet en de laatste hit hiervan mooi doorwerkt, dit finished met S30, dan heb je al best wat hoogglans, lijkt mij.