• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Paulus zijn collectie...

Gezien je de Banana Armour + Blue Velvet en al helemaal de SN2 hebt denk ik niet dat het zo snel gaat gebeuren.
SN vs Fuzion, hmmmm
 
@Paulus ivm industrieel plastic gordijn, heb ooit in de wasplaats van een BMWgarage gezien dat ze dat daar ook gebruikten. Was best handig, kon weggeschoven worden indien niet nodig. Is wel zwaar materiaal (dikke stugge plastic), maar als je de ruimte hebt om zoiets te hangen lijkt me dat een ideale oplossing.
 
@Virus, wij hebben ze ook in de docking bay's hangen op het werk. Maar eerst maar even kijken wat het gaat kosten....
 
Kosten voor zo'n gordijn in mijn garage: 1500,- euro! Rijd wel een van de wagens naar buiten als ik bezig ga!

Laatste aanwinsten:

Mothers

- Wheel Brush
- Fender Well Brush

Dit weekend gelijk proberen. Mooi degelijke borstels zo op het oog! Heb de detail borstels ook van Mothers en die bevallen ook zeer goed.
 
Bedankt Koeny!

@tamer: denk ik ook niet! Heb vanavond de wieldoppen onder de A2 eens even schoongemaakt met de wheel brush, gaat geweldig. Komt overal mooi bij!
 
DSC00484.jpg


DSC00483.jpg


DSC00485.jpg
 
Daar wordt je toch oprecht blij van als je al dat moois ziet? ik wel althans, en dat had ik 6 mnd terug echt niet gedacht.....:-"
 
Paulus de Boskabouter zei:
Kosten voor zo'n gordijn in mijn garage: 1500,- euro! Rijd wel een van de wagens naar buiten als ik bezig ga!

Laatste aanwinsten:

Mothers

- Wheel Brush
- Fender Well Brush

Dit weekend gelijk proberen. Mooi degelijke borstels zo op het oog! Heb de detail borstels ook van Mothers en die bevallen ook zeer goed.

1500,- euro?!?! Gelijk heb je om het niet te doen. Da's geen hobby meer.

Die Wheel Brush heb ik ook sinds kort en bevalt erg goed. Met Bilberry de zomervelgen schoongemaakt met deze borstel. Lekker zacht maar niet té zacht. De velgenreiniger ging gewoon schuimen door deze borstel. Heerlijk :heart_eyes:
 
Gisteren gekregen van Eelco:

- teerverwijderaar (merk ben ik vergeten :weetniet )
- sample van Smart Wax
- Fuzion (voor de leen, en wat ruikt dat toch lekker :heart_eyes: )

En nog wat kleine dingetjes geleerd ten aanzien van de rotary. Prachtige rotary heb je Eelco :)^
 
Van een kameraad een half flesje Race Glaze Alubright Metal Deoxidiser gekregen. Wondermiddeltje is dat. Lijkt alsof je aan het verven bent geweest.