• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Paulus zijn collectie...

Bedankt mensen, ben er al zeer content mee. De garage was eerst voorzien van tegels op de vloer en geen dak isolatie. Nu nog wandtegels tegen de waterspetters en tl bakken monteren aan het plafond en wanden.

Nieuwste aanwinst: Dodo Juice Skull Candy Limited Edition! :party: (helaas nog niet in bezit :( )
 
Sow Paulus, je vertelde al over je ruimte die je aan het opknappen was, maar ziet er echt super uit:)^ Wat ben ik jaloers op die ruimte en zeker omdat wij überhaupt niet overdekt kunnen poetsen, gewoon voor de deur op straat.
 
Mooie ruimte Paulus, fijn om zo ook in de winter binnen te kunnen werken.
Heb je ook iets van verwarming voorzien? Of vriest het daar niet binnen?
 
Dank je wel! De muren waren al geïsoleerd, dak en vloer waren dit niet. Deze zijn nu wel voorzien van isolatie. Ruimte wordt als vanouds weer verwarmd door het heteluchtkanon. Bij -10 is het nog 8 graden in de schuur, dit was dus voor de dak en vloer isolatie. Moet nu (hopelijk) beter zijn.
 
Dodo Skull Candy
Dodo Red Mist
Dodo SN shampoo
Dodo Fantastic Fur :kado

En via de technische groothandel van ons een bedrijf een kleinere backing plate voor de Flex rotary.
 
Gisteravond maar eens begonnen met het opnieuw indelen van de collectie:

DSC00460.jpg


DSC00459.jpg


Op de foto's missen de opbergboxen met de pads en doeken, extractor, DAP, Flex, emmers, Wookie, Merino wheel mitt, the Bone etc. Dit aankomende weekend de rest van de kast opnieuw inrichten.
 
ik denk de linker is lime prime de andere is iets donkerder(lees lime-r)dus dat zal wel lime prime lite zijn:ja of was het nou visa versa:D
 
Nee, normale LP en de Lite versie! Kijk maar goed, de rechtse is donkerder, dat is de normale.

Heb inderdaad veel leder middeltjes, Gliptone gentle cleaner, cleaner in sprayvorm, conditioner, en de hele reeks van Colourlock. Uiteraad voor de auto, maar ook voor het bankstel + stoelen, de jassen en schoenen.
 
zuidwest10 zei:
ik denk de linker is lime prime de andere is iets donkerder(lees lime-r)dus dat zal wel lime prime lite zijn:ja of was het nou visa versa:D
Gemist detail!
Net ff me eigen flesjes Lime Prime Lite gepakt..
deze is licht van kleur! Dus de donkere is dan Lime Prime lijkt me!
 
Mooie collectie Paulus.:)^

Op de dag dat je een auto gaat doen
moet je volgens mij eerst even nadenken wat je wel of niet gaat gebruiken.
:D