• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Paulus zijn collectie...

mooie collectie paulus!
mooie dodo's ook :cool:

kun je er een beschrijving bij geven wat al die poorboys flesjes zijn :grinning: ,^^
 
Poorboy's World:

- SSR1
- SSR2
- SSR2.5
- EX-P
- Professional Polish
- Natural Look
- Leather Stuff
- Wheel Sealant
- Super Slick Suds
- Super Slick Suds Limited Edition
- Polish met carnaubawax
- Spray & Wipe
- Spray & Gloss
- Spray & Rinse wheel cleaner
- APC
- Trim Restorer
- Diverse doeken, pads, flessen en droogdoek van PB

Dodo Juice:

- Banana Armour
- Blue Velvet
- Supernatural 2.0
- Purple Haze
- Skull Candy Limited Edition
- Need For Speed
- Red Mist
- Gentle Grey klei
- Supernatural klei
- Lime Prime
- Lime Prime Lite
- Wookie
- Merino Wheel Mitt
- Supernatural shampoo
- Born To Be Mild shampoo
- Sour Power shampoo
- Fantastic Fur
- Blue Roo
- Soft Touch Premium

Gliptone:

- Liquid Leather Gentle Cleaner - 1000ml
- Liquid Leather Maintenance Spray Cleaner
- Liquid Leather Conditioner

Provision:

- Clear Rain Repellant Liquid
- Glass Scrub Cream Cleanser

Wolfgang:

- Deep Gloss Paint Sealant 3.0

Colourlock:

- Lederreiniger Mild
- Lederreiniger Sterk
- Leder Protector
- Colour Stop
- Diverse Audi kleuren, Twist, Soulblack, Jive.

Cobra:

- Super Plush Deluxe 600 Microfiber Towel 2x
- Detail borstels
- The Bone
- Quick Clenz

Mothers:

- Detail borstels

Monello:

- Inizio
- Mezzo
- Finale
- Raffini Spruzzo
- Diverse pads en applicator pads

Mequiar's:

- APC+
- Cleaner Wax

Pinnacle:

- Micro-Rejuvenator Detergent Concentrate

Apparaten:

- Aquafilter 2000 Wet 'n Dry
- FLEX L3403 VRG
- DAP 500
- Aquavac
 
Gisteren een extra draadloze sensor voor mijn weerstation erbij gekocht. Deze in de garage gehangen om te kijken wat de tempratuur is in dit jaargetijde: 14,5 graad zonder kachel! De isolatie van het dak, muren en vloer heeft echt geholpen. Mijn detail spullen kunnen dus met gerust hart overwinteren in de schuur.

Volgende week komt er een installatie bedrijf langs om een extra waterleiding aan te leggen zodat we ook warm water in de schuur hebben.

Inmiddels is de afvoer aangesloten en kan ik binnen wassen, wat een luxe zeg! Mijn broer en oom komen dit weekend tegels zetten op de muren. Heb inmiddels nieuwe TL bakken gekocht met Philips TL5 High Output. Heb een nieuwe groep gemaakt en zal dit weekend alles aansluiten.

Enige nadeel van het binnen wassen:

Moet een van de twee auto's buiten hebben staan, want anders word deze helemaal nat!
 
Goed bezig Paulus :)
Paulus de Boskabouter zei:
- Micro-Rejuvenator Detergent Concentrate
Die had ik ook. Sterker nog; ik had per ongeluk 2 besteld i.p.v. 1, dus ik heb nog anderhalve fles staan. De Micro-restore (die hier onder het merk Cobra wordt verkocht) vind ik een duidelijk beter wasmiddel. Superhandige doseerfles ook!:)^
 
Allebei tegelijk wassen

Dat kan, maar de A2 word elke dag bereden. Dus word deze elke week gewassen. De RS staat bijna altijd stil. Ik wandel namelijk naar mijn werk....

Of een plastic (douche-)gordijn ertussen.......

Al aan gedacht, maar wil niet i.v.m de hoogte en lengte. Mischien eens kijken bij de groothandel naar een ander type gordijn.

Die had ik ook. Sterker nog; ik had per ongeluk 2 besteld i.p.v. 1, dus ik heb nog anderhalve fles staan. De Micro-restore (die hier onder het merk Cobra wordt verkocht) vind ik een duidelijk beter wasmiddel. Superhandige doseerfles ook!

Hij bevalt redelijk. De doeken worden er wel mooi zacht van. Wil die van Cobra ook graag eens proberen. Eerst deze maar opmaken.
 
Zo'n flexibel kunststof slierten gordijn wat ze bij de zaagafdeling van de bouwmarkt ook gebruiken....
 
damn zo'n collectie :)^
Is dit nu wat ze zeggen "overkill" of ga ik binnen afzienbare tijd ook zo een collectie hebben als ik blijf detailen?
Paulus zeer grote collectie + zeer leuke grote ruimte om te detailen! Daar komen er al veel achterna hoor...
Keep up the good work
 
@Fredgenot: geen overkill hoor !
Paulus heeft gewoon voor alles wat in huis.
Wel meerdere versie voor leder en meerdere versies voor wax, ( owkee en polistmiddelen en klei HAHA ), maar als ik even op de stoel van Paulus ga zitten en een beetje inschat
dan is hij ooit begonnen met product-1 en later uitgebreid en/of treedje hoger met product-2.
Daar is niks vreemds aan.

Ik weet zeker dat als je het detailen echt gaat bevallen jij ook meerdere dingen gaat uitproberen en zodoende uitbreiden.
Wat is overkill: als je alles maar koopt zonder te gebruiken of te testen.
Er zijn er die wel 20 soorten wax hebben, maar doen dit OF omdat ze een wax-o-fiel zijn OF graag alles uitproberen.
Daarbij hoef je niet altijd alles nieuw te kopen of in grote verpakking, wordt meer dan genoeg aangeboden en zo blijft het op een leuke manier groeien

Maar goed, ik geef het stokje weer over aan kabouter plop :D
 
dan is deze collectie ook een beetje mijn toekomstmuziek :party:
Langzaam maar zeker uitbreiden is mijn tactiek om het thuis ook verkocht te krijgen ;)
 
@Fredgenot ook een goede tactiek is een wish-list maken...altijd handig voor verjaardagen, kerst en nieuwjaar,etc...dan weten mensen altijd wat je te geven. ;)

Puike collectie Paulus! :)^
 
+1 mk-us!

Ben op mijn 14de begonnen met Mequiar's. Toen alles opgemaakt en opnieuw begonnen met PB (na het ontdekken van CC). En dan lees en zie je andere producten die je ook wilt proberen, dus dan koop je die. En ben nu helemaal PB, Monello en DJ minded. De SSR serie gebruik ik nog steeds, prima polijstmiddel, maar voor de harde lakken is Monello gewoon even wat beter. Op wax gebied ben ik eigenlijk een beetje doorgeslagen met DJ. Normaal kocht ik alleen weer een andere wax als de oude op was.

@Bartezzz: heb twee hoezen, maar vond het niet zo geslaagd. Er hoeft maar een zandkorreltje onder te zitten en het krast lekker met het overtrekken van de auto.

Heb via SLK een website link gekregen voor industrie gordijnen. Heb vanmiddag een offerte aangevraagd voor mijn schuur. Hoop dat het een beetje te betalen valt. Anders eerst maar sparen en volgend jaar maar weer eens kijken.

Bedankt voor de reacties!