Ik ben een beetje terug van weg geweest:schaamnudat ik een nieuwe auto heb gekocht.Van een zwarte Nissan 100NX naar een Corolla E12 uit 2006,metallic zwart.
Binnenkort zal ik even wat foto's posten samen met de collectie tot zover:-D
Nu dat het weer mooier wordt,afgelopen maand een DAP heb over genomen van een forumlid en mijn huidige waxlaag aan vervanging toe isgaat de drang om te detailen weer kriebelen!
In mijn bezit heb ik de volgende waxen:
Meguiars M16
Meguairs Step 3 Carnuba
Poorboys World Natty's Blue (de EX-P sealant ook in bezit)
Collinite 476S
Collinite Marque du Elegance
Van Dodo Juice de volgende panel pots:
Rainforest Rub,Rubbish Boys,Blue Velvet,Purple Haze
Race Glaze ook 2 panel pots,stickers zijn eraf dus ik weet niet welke:weetniet:schaam
Nu is de vraag dus,zal een Naviwax Dark,waar ik veel goeie dingen over lees een toevoeging zijn?
Of de Chemical Guys Pete's 53 die ik stiekem al heel lang wilt hebben?Verzamelen is leuk,maar als het totaal geen meer waarde bied dan schiet het voor mij niet zoveel op.
Alvast bedankt en ik zal wat meer proberen te posten in het aankomende zeisoen !
Binnenkort zal ik even wat foto's posten samen met de collectie tot zover:-D
Nu dat het weer mooier wordt,afgelopen maand een DAP heb over genomen van een forumlid en mijn huidige waxlaag aan vervanging toe isgaat de drang om te detailen weer kriebelen!
In mijn bezit heb ik de volgende waxen:
Meguiars M16
Meguairs Step 3 Carnuba
Poorboys World Natty's Blue (de EX-P sealant ook in bezit)
Collinite 476S
Collinite Marque du Elegance
Van Dodo Juice de volgende panel pots:
Rainforest Rub,Rubbish Boys,Blue Velvet,Purple Haze
Race Glaze ook 2 panel pots,stickers zijn eraf dus ik weet niet welke:weetniet:schaam
Nu is de vraag dus,zal een Naviwax Dark,waar ik veel goeie dingen over lees een toevoeging zijn?
Of de Chemical Guys Pete's 53 die ik stiekem al heel lang wilt hebben?Verzamelen is leuk,maar als het totaal geen meer waarde bied dan schiet het voor mij niet zoveel op.
Alvast bedankt en ik zal wat meer proberen te posten in het aankomende zeisoen !