• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Peugeot 206 GTI

Robin_206GTI

Detailing rookie
23 jan 2010
48
0
Eigenlijk was hij niet vies, maar de lokale duiven bende vond het tijd om mijn dakje te voorzien van een boodschap..........:|~*

Aangezien het een fantastisch mooie dag was vandaag, gelijk maar goed uitgepakt.
Afspuiten, wassen, kleien, Meguiars Deep Crystal Paint Cleaner, Meguiars Deep Crystal Polish en afgesloten met 2 laagjes Meguiars NXT Generation Tech Wax 2.0. Stapje 3, 4 en 5 waren alleen nodig op de motorkap en het dak.

]-0 ]-0 ]-0 ]-0
DSC00262.jpg


Ik wil niet nog meer foto's van deze ellende plaatsen, dus gelijk maar door naar de after foto's (afgezien van deze Schijtpartij was de auto ook niet vies).

DSC00266.jpg


DSC00267.jpg


DSC00272.jpg


DSC00269.jpg


En nog eentje in de categorie Hoe zie ik er (niet) uit:)^
DSC00284.jpg

Dit is de reflectie van de rechterbuitenspiegel.....

Dit was hem weer voor vandaag! Bedankt voor het lezen!
 
buster zei:
Hebben die duiven dan op je auto gezeten? Een duif poept namelijk niet als hij/zijn vliegt.

Nee dat moeten ze proberen:|~* ..... hij stond onder een boom. Ik probeer het altijd zoveel mogelijk te vermijden, maar bij gebrek aan parkeerruimte is het soms niet anders
 
sign0173.gif
Mooi resultaat! Toppie! Is dat een Sony spiegelreflex camera? Heb namelijk ook een spiegelreflex van Sony!
 
Paulus de Boskabouter zei:
sign0173.gif
Mooi resultaat! Toppie! Is dat een Sony spiegelreflex camera? Heb namelijk ook een spiegelreflex van Sony!


Bijna goed! wel een sony, maar geen spiegelreflex. Deze valt nog in de categorie Compact Camera. Het is een sony cybershot DSC-HX1. Spiegelreflex was mij iets te duur met al die lensen, en ik ben nog maar een beginneling. Ik kan ik prima goede fots mee maken en het ook leren.... (nooit geweten dat er zoveel functies op een camera zitten)
 
nicknameless zei:
Ziet er weer netjes uit Robin.

Maar als je een lage foto maakt, zorg dan dat de onderkant van de dorpel ook schoon is. ;)


Dorpel vies.... Volgens mij is dat gewoon de reflectie van de straat, maar des al niet te min ga ik er de volgende keer op letten!