• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

PEUGEOT 206

marcdtm

Detailing addict
28 sep 2011
73
55
69
Vandaag de auto van het vrouwtje onder handen genomen

Wagen is een peugeot 206 "enfant terrible" van 2004.

5 stappenplan met producten van meg's

ziehier enkele foto's, heb geen totaal pic's wegens tijdgebrek

005.webp

008.webp

009.webp

010.webp

011.webp

let op de vogel die overvliegt :) heeft gelukkig geen pakje gedropt

013.webp

014.webp

017.webp

021.webp

006.webp

en Droopy is blij :) :)

003.webp

Mooi resultaat :-)^

Iets wat mij opvalt, de een na laatste foto van het wiel. Rechts op 3 uur zitten er bulten op de band dat is niet iets waar ik mijn vrouwtje mee zou laten rijden persoonlijk vervangen die band dus ;)

Of het is natuurlijk gezichtsbedrog

Die bulten heb ik ook gehad ,kan geen kwaad is.

Schijnt iets te maken te hebben met het fabriceren van de band ,op mijn bedrijfswagen met continental banden zaten er ook 2 waarmee ruim 60.000 mee gereden is.

de wagen is al 2 maal naar de technische controle geweest en heb er nog nooit een opmerking over gehad. Dus ...........

bloemie zei:
Die bulten heb ik ook gehad ,kan geen kwaad is.

Schijnt iets te maken te hebben met het fabriceren van de band ,op mijn bedrijfswagen met continental banden zaten er ook 2 waarmee ruim 60.000 mee gereden is.

Dan heb jij idioot veel geluk, een bult in de wang vd band betekent een karkasbreuk en heeft helemaal niets te maken met het productieproces. Een karkasbreuk kan leiden tot een klapband. Wat een klapband veroorzaakt hoef ik hier niet uit te leggen. Officieel is een bult op de band standaard APK afkeur.

Persoonlijk zou ik er geen meter meer mee rijden...

Erg mooi geworden, glans zit er goed op! 8-)

Over de band:

Een bult in de band duidt erop dat een of meerdere koorlagen van de band (het karkas) gebroken is.

Ik heb ooit een klapband gehad met een leenauto, en dat was nog maar met 60km/h! En dat wil je niet meemaken :no

Ik heb ook een bult op een band gehad die ik gloednieuw na nog geen 50 kilometer kapot reedt op een stoeprand. Heb hem direct moeten laten vervangen!
Voor de zekerheid even laten navragen?

Bult op de band: direct vervangen!

Deuk in de band: heeft niets met de kwaliteit te maken, maar met het productieproces en kan totaal geen kwaad! (bron: Vredestein)

Mooie detail.:-)^

jongens, weten we zeker dat het bulten zijn?
is de camera niet gewoon bewogen, of is er iets fout gegaan tijdens het maken van een panorama foto (functie die veel telefoons hebben tegenwoordig)
gezien het spatbord links ook niet klopt...?