na dat ik de 106 af had gelevert, waren de mensen onder de indruk waren, kreeg ik eigenlijk meteen een volgende mee.
een zwarte peugot 206CC
auto was voor de winter nog keer gewassen ,maar verder niks aan gedaan.
hard nodig dus !
ik heb de trim`s en kiertjes eerst ingespray met apc 1:4 van CG
deze ingeborsteld met een kwast om het vuil goed los te maken
vervolgns heb ik de velgen en banden ingesprayt met wheel cleaner van valma, deze met een borstel goed ingeborsteld en daar knapten ze al goed van op !
vervolgens de auto helemaal afgespoelt
daarna de auto gewassen met Dodo Juice Sour Power gloss-enhancing shampoo , natuurlijk met het 2 emmer systeem
en wielen heb ik ook nog meer gewassen met de Dodo
toen de auto afgedroogt met de delerium (blijft een heerlijk ding :-b )
toen de auto naar binne gereden !
bij binne komst :-b
toen heb ik de auto helemaal gekleit met Meg`s cunsumer klei, met als glijmiddel born slippery van Dodo juice
de auto 'oogt' aardig schoon en zouw voor de "normale" medelander gewoon goed genoeg zijn.
maar bij nader inspectie bleek er het en de toch nog genoeg aandachts puntjes te zijn.
welkom to hell }w }w
er zit een uitlaat onder die echt straight from hell komt volgens mij
ik heb nog geprobeert om er wat van te maken, hij is een beetje opgeknapt, maar tis nog geen porum
befor
after
daarna heb ik de hele auto met de dap + monello bewerkt met een verbluffend resultaat
na de dap heb ik er een laagje Fuzion over gelegt, wat hij erg lekker vond
ik heb de velgen in de collit`s 845 gezet en de banden gedaan met natural dressing.
het intrieur heb ik uitgezogen en de plastic delen afgedaan met spray & wipe van poorboy`s
hier onder kan je wat after foto`s vinden
I love this one
see you next time w^^w
een zwarte peugot 206CC
auto was voor de winter nog keer gewassen ,maar verder niks aan gedaan.
hard nodig dus !
ik heb de trim`s en kiertjes eerst ingespray met apc 1:4 van CG
deze ingeborsteld met een kwast om het vuil goed los te maken
vervolgns heb ik de velgen en banden ingesprayt met wheel cleaner van valma, deze met een borstel goed ingeborsteld en daar knapten ze al goed van op !
vervolgens de auto helemaal afgespoelt
daarna de auto gewassen met Dodo Juice Sour Power gloss-enhancing shampoo , natuurlijk met het 2 emmer systeem
en wielen heb ik ook nog meer gewassen met de Dodo
toen de auto afgedroogt met de delerium (blijft een heerlijk ding :-b )
toen de auto naar binne gereden !
bij binne komst :-b
toen heb ik de auto helemaal gekleit met Meg`s cunsumer klei, met als glijmiddel born slippery van Dodo juice
de auto 'oogt' aardig schoon en zouw voor de "normale" medelander gewoon goed genoeg zijn.
maar bij nader inspectie bleek er het en de toch nog genoeg aandachts puntjes te zijn.
welkom to hell }w }w
er zit een uitlaat onder die echt straight from hell komt volgens mij
ik heb nog geprobeert om er wat van te maken, hij is een beetje opgeknapt, maar tis nog geen porum
befor
after
daarna heb ik de hele auto met de dap + monello bewerkt met een verbluffend resultaat
na de dap heb ik er een laagje Fuzion over gelegt, wat hij erg lekker vond
ik heb de velgen in de collit`s 845 gezet en de banden gedaan met natural dressing.
het intrieur heb ik uitgezogen en de plastic delen afgedaan met spray & wipe van poorboy`s
hier onder kan je wat after foto`s vinden
I love this one
see you next time w^^w