• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Plasti Dip Rubber Coatings

Ik zie dus net dat er dus ook een Plastidip Felgenfolie beschikbaar is: http://www.plastidip-gmbh.info/produkte/plasti-dip-felgenfolie/

Set van 4 spuitbussen, in verhouding dus goedkoper dan lossen normale plastidip spuitbussen. Volgens de fabrikant 1 spuitbus per velg is voldoende. Terwijl ik hoor dat je bij de normale versie minimaal 1,5 spuitbus per velg nodig zou hebben. Ga deze binnenkort maar eens scoren, moet mijn wintervelgen eens plastdippen

893475_GB_00_FB.EPS_1000.jpg


Er zitten zelfs kaartjes bij:

893475_AB_00_FB.EPS_1000.jpg
 
Die set heb ik toendertijd gehaald voor de Z4. Maar ik heb toch een extra bus moeten kopen. (!7 inch velg, vrij simpel design)
 
Jullie hebben gelijk wat betreft mengen van de kleuren met gallon verpakkingen, maar ik was aan het kijken voor spuitenbussen.
Ik zit namelijk te denken om mijn velgen te plastidippen en om daar voor een verfspuit te kopen maak het meteen wat duurder.

Heb je voor plastidip een speciale verfspuitpistool nodig of is elke verf spuit goed???
 
Opzich wel tof dat een hele auto gespoten wordt met Plasti Dip, mooi kleurtje ook wel. Kan alleen de meerwaarde er niet van inzien. Leuk detailen zit er niet meer in, de Plasti Dip heeft immers een matte finish. Voor verweerd kunststof en dergelijk zou ik het nog begrijpen of als je tijdelijk je velgen een andere kleur wilt aandoen, maar waarom zou je de hele lak overspuiten?
 
Hij heeft em dus ook al een keer rood, zwart en nu blauw gespoten. Ben benieuwd wat je in de portier randen en andere naadjes terug gaat vinden....
 
Even een plasti dip update van de velgen, heb er bijna 2jaar opgezeten echt van alles mee gedaan top spul!

Aangezien dat er een nieuw setje banden op moet de plasti dip eraf gehaald heb plasti dip gedeelte ook niet meer echt gereinigd.

lVe22355.jpg


2ax22443.jpg


9qs22456.jpg


Even stukje los friemelen,
Hth22482.jpg


Gaat er na 2 jaar nog net zo makkelijk af.
4Gj22510.jpg


aBK22524.jpg


Nadeel velgen zijn redelijk beschadigd op deze plek is er lak van de velg waardoor de plasti dip er goed vast zit en er niet goed bij kan. Moet nog even wat prielen dus.
FpB22538.jpg


Totaal plasti dip afval
eFI22607.jpg


klaar!
xMM22627.jpg


Even nieuwe banden scoren en dan gaat er een ander kleurtje op, de bussen reeds al in huis! Wordt vervolgd met een update!
 
Ik kan jullie vertellen dat mijn pa het inmiddels in zijn assortiment heeft opgenomen.
Dat wil zeggen, je kan een aanvraag doen om een complete auto te laten overspuiten (incl velgen etc)
Mijn pa heeft direct levering gekregen van Performix USA.

Je mag als bedrijf maar een aantal liter in huis hebben, gezien mijn vader een afgesloten, beveiligde blablabla kast heeft mag die het daar in opslaan.
Via de Douane kreeg hij namelijk een schrijven dat ze er op gaan controleren ofzo.

Nader info volgt nog....
 
Just Arrived:

null-1.jpg


Disndag staat de eerst auto (Alfa 159) op het programma, ik ga proberen een paar foto's te schieten...
 
@Dré: thx voor de update ! Vind wel goede meerwaarde gezien de lange tijd etc
@paafje: ben zeer benieuwd. Kan/mag je een schatting geven wat de kosten zijn indien totale auto zou laten doen ( gemakshalve mondeo formaat ) ?
 
mk-us;328433 zei:
@Dré: thx voor de update! Vind wel goede meerwaarde gezien de lange tijd etc
@paafje: ben zeer benieuwd. Kan/mag je een schatting geven wat de kosten zijn indien totale auto zou laten doen ( gemakshalve mondeo formaat ) ?

Wij zijn ook zeer benieuwd, (is niet de eerste keer dat me vader het gebruikt (kleinere onderdelen al eens gedaan) Stuur me even een PM dan kunnen we een offerte evt. maken
 
Ik vraag mezelf af of er een winkel is in Belgié die dit verkoopt, en dan niet via internet, iemand info ? Oeps, sorry, gevonden.