• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Plastic tellerunit krasvrij maken

superdave

Detailing addict
2 mei 2010
40
52
Op mijn Golf 5 tellerunitglas / plastic zitten heel wat krasjes.

Is dit makkelijk te polijsten of is daar een andere oplossing voor?
 
Wat heb je liggen qua polijstpruducten?

Denk dat je met Poorboys Prof. Polish/Monello Finale en een witte pad wel kunt verwijderen. Evt. nabewerken met de zwarte pad.

Klok verwijderen is makkelijk, stuur in de laagste stand zetten, en zover mogelijk uittrekken.
Smal plastic strookje boven het stuurhuis (onderaan de klok) er af trekken, deze zit redelijk vast.
Daaronder zitten 2 schroefjes (uit mn hoofd Torx 20/25), die even losmaken en dan trek je de klok er zo uit.
 
Nou zo makkelijk heb ik nog nooit een teller verwijderd!
Ik heb hem gepolijst met witte handpad en MEZZO daarna FINALE op witte handpad (heb geen andere)

De grootste krassen zijn weg, er zit alleen nog 1 stevige kras in, is wel minder geworden.

Kan ik nog zwaarder? Met de machine?

En hoe maak in godsnaam die binnenkant stofvrij... hij blijft stof aantrekken :(
 
Ik gebruik de Dodo Juice Mister Pink

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

En anders zou je het met de Cyber Clean kunnen proberen.

Lees de review eens.