• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Plekje op dak

shaguar

Detailing rookie
7 mrt 2010
265
0
Goedemiddag,

Op het dak van mijn verder keurige auto zit een duister plekje (steenslag / uitgebeten vogelpoep?).

De rest van het dak is zonder beschadigingen en is reeds met behulp van klei glad gemaakt. Hoe moet ik dit plekje verder behandelen?
Voor de duidelijkheid: alle spullen van Poorboys World en Meguiars zijn onder handbereik, dus ik sta in de startblokken om er tegenaan te gaan.

Gaarne jullie hulp.

PS. Het plekje is ongeveer 3 bij 4 mm.

Foto-F8OAJ7XY-D.webp

Hartelijke groet,
Kees.

ik denk uitgebeten vogelpoep; ziet eruit als van een zeldzame geelgevlekte reuzencondor die een portie vlammetjes heeft gegeten.... :-d

Ik wil je niet teleurstellen, maar deze beschadiging lijkt permanent. Ik denk dat het schadeherstel / spotrepair zal worden om dit weer strak te krijgen.

En meestal doelt men dan op Deze.
De ene is meer compleet dan de andere, toelichtingen o.a. op het forum.

Hans (ja die ;) )

Tim zei:
Ik wil je niet teleurstellen, maar deze beschadiging lijkt permanent. Ik denk dat het schadeherstel / spotrepair zal worden om dit weer strak te krijgen.

'lijkt permanent" ?

is idd helemaal niets aan te doen behalve over laten spuiten wanneer je het onzichtbaar hersteld wilt hebben.
alle andere opties zijn niet 100% zoals opvullen en wetsanden en polijsten