• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Plymouth Belvedere 1962 full detail

Raab

Detailing rookie
30 okt 2014
32
0
36
Vandaag ga ik beginnen aan een full detail van deze mooie klassieker.
De lak is hoewel deze een keer opniew gespoten is er vrij ernstig aan toe, hier en daar barsten in de lak, en helaas erg slecht spuitwerk.
ik kan de foto's op mijn telefoon helaas niet uploaden dus zal zsm maar uiterlijk vanavond de eerste foto's gaan uploaden.

er zitten veel swirls in de lak dus de glans is ver te zoeken. Met een lichte polijst combinatie op het Rupes systeem ga ik de glans en de schoonheid van de wagen weer terug halen. Daarnaast kan al het chrome op de wagen ook wel een opknapbeurt gebruiken.

Vandaag de auto gewassen en de lak voorbereid op het polijsten

Bij aankomst:
IMG_2457_zps1lkq0j1m.webp

IMG_2458_zpsqqgpqvji.webp

IMG_2459_zpsp1wknldz.webp

Zoals te zien is de auto erg vies.
IMG_2460_zpsix5mzqyz.webp

Na het wassen:
IMG_2461_zpsv3iqpmhj.webp

IMG_2462_zpswlzfsqwb.webp

Helaas ook bij deze auto veel plamuur gebruikt en wat serieuze lakdefecten:
IMG_2464_zpsuvdh5dfj.webp

IMG_2465_zpsall8wcqu.webp

IMG_2466_zpspeakqvft.webp

Nog een foto van de achterkant:
IMG_2471_zps8hobs5rt.webp

En het zeer mooie interieur:
IMG_2472_zpsddukpnzz.webp

Dus tot zover.
Morgen weer verder!

Ik ben altijd gecharmeerd van een mooie klassieker. Ondanks de lakdefecten zijn de lijnen van deze auto prachtig! Ik ben benieuwd wat je ervan kan maken!

Mooi hoe misleidend een foto kan zijn... als je die foto ziet na het wassen lijkt hij super strak in zn lak te staan.. Ik vind het wel een super dikke wagen..