Vandaag ga ik beginnen aan een full detail van deze mooie klassieker.
De lak is hoewel deze een keer opniew gespoten is er vrij ernstig aan toe, hier en daar barsten in de lak, en helaas erg slecht spuitwerk.
ik kan de foto's op mijn telefoon helaas niet uploaden dus zal zsm maar uiterlijk vanavond de eerste foto's gaan uploaden.
er zitten veel swirls in de lak dus de glans is ver te zoeken. Met een lichte polijst combinatie op het Rupes systeem ga ik de glans en de schoonheid van de wagen weer terug halen. Daarnaast kan al het chrome op de wagen ook wel een opknapbeurt gebruiken.
Vandaag de auto gewassen en de lak voorbereid op het polijsten
Bij aankomst:
Zoals te zien is de auto erg vies.
Na het wassen:
Helaas ook bij deze auto veel plamuur gebruikt en wat serieuze lakdefecten:
Nog een foto van de achterkant:
En het zeer mooie interieur:
Dus tot zover.
Morgen weer verder!
De lak is hoewel deze een keer opniew gespoten is er vrij ernstig aan toe, hier en daar barsten in de lak, en helaas erg slecht spuitwerk.
ik kan de foto's op mijn telefoon helaas niet uploaden dus zal zsm maar uiterlijk vanavond de eerste foto's gaan uploaden.
er zitten veel swirls in de lak dus de glans is ver te zoeken. Met een lichte polijst combinatie op het Rupes systeem ga ik de glans en de schoonheid van de wagen weer terug halen. Daarnaast kan al het chrome op de wagen ook wel een opknapbeurt gebruiken.
Vandaag de auto gewassen en de lak voorbereid op het polijsten
Bij aankomst:
Zoals te zien is de auto erg vies.
Na het wassen:
Helaas ook bij deze auto veel plamuur gebruikt en wat serieuze lakdefecten:
Nog een foto van de achterkant:
En het zeer mooie interieur:
Dus tot zover.
Morgen weer verder!