• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poetsplezier met velgen - Kleine update..

Bedankt voor de leuke reaties mensen!

@ RST-Smurf dat heb je goed gezien, de huidige eigenaar van de wagen is geen poetsliefhebber maar ik vermoed dat de vorige eigenaar dat wel was....hoewel de velgen er in de "voor"-foto's behoorlijk smerig uitzien viel de schade reuze mee, het was veelal los vuil...enkel voor de achterkant van de spaken had ik de Wheel Brightener nodig en het ook kleien was eigenlijk niet echt nodig.

Netjes!!! Maar aan dit tempo krijg je die auto nooit helemaal zuiver.;)

Trouwens, de ontbrekende m-logo's kosten geen drol, kijk maar eens op MP.

Bedankt voor alle reacties mensen! :-d

McShine zei:
Maar aan dit tempo krijg je die auto nooit helemaal zuiver.;)

Trouwens, de ontbrekende m-logo's kosten geen drol

Auto hoeft ook niet helemaal gedaan worden, enkel de velgen. ;)
Ontbrekende m-logo's...tsja, het zijn mijn velgen niet... i just clean the damn things. :lol

Nu de zomerwielen weer op de bmw zitten mag ik van de eigenaar ook de winterwielen een poetsbeurt geven. :party

Plan van aanpak is hetzelfde als alle andere velgen uit dit topic: wassen, velgenreiniger, teerverwijderaar, kleien, waxen.... Het vuil was nu wel iets hardnekkiger dan op de zomervelgen.

Slechts 3 foto's te illustratie
Voor:
bmwwinterwielen004.webp

Na:
bmwwinterwielen008.webp

bmwwinterwielen005.webp

Foto's zijn na het reinigen en kleien, 2 laagjes Poorboy's Wheel Sealant volgen morgen....ja, ik weet het: ik werk nu nog trager maar ze hoeven er pas volgende winter terug op dus ik heb tijd zat...:lol

Mij bevallen ze prima...maar ik rij er dan ook niet mee rond. :lol

De eigenaar is er geloof ik best tevreden mee Paulus...moet er wel bijzeggen dat het de eerste keer is dat hij een winterset heeft en de banden zijn nieuw van afgelopen winter.