Hallo,
Ik ben Mark, 19 jaar en woonachtig in de buurt van Zwolle. Mijn gebruikersnaam zegt het al: ik ben in het dagelijks leven vrachtwagenchauffeur/verhuizer(ga misschien nog bijleren voor transportplanner)
Ik kijk nu sinds een paar weken mee op dit forum en er ging echt een wereld voor mij open op het gebied van autodetailing8-())
Ik was al wel bekend met het 5 stappenplan en wat producten van Meguiars, namelijk de volgende:
- NXT Generation Wash & Wax Kit
- Quik Clay Detailing System Kit
- Deep Crystal Paint Cleaner 'Step '1'
- Deep Crystal Polish 'Step 2
- Gold Class Bug and Tar Remover
- Hot Rims All Wheel & Tire Cleaner
Aanbrengen van de middelen gebeurt allemaal met het handje. Machinale ervaring heb ik alleen met zo'n prutsding van Carpoint, gelukkig ook maar 1 keer mee gewerkt)
Tevens ben ik sinds kort ben ik de trotse eigenaar van een Seat Leon 1.6 16v Sport uit 2004
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Een auto waar ik heel zuinig op ga zijn 8d
Ik hoop hier ook heel veel te leren over het gebied van autodetailing.
Gr. Mark
Ik ben Mark, 19 jaar en woonachtig in de buurt van Zwolle. Mijn gebruikersnaam zegt het al: ik ben in het dagelijks leven vrachtwagenchauffeur/verhuizer(ga misschien nog bijleren voor transportplanner)
Ik kijk nu sinds een paar weken mee op dit forum en er ging echt een wereld voor mij open op het gebied van autodetailing8-())
Ik was al wel bekend met het 5 stappenplan en wat producten van Meguiars, namelijk de volgende:
- NXT Generation Wash & Wax Kit
- Quik Clay Detailing System Kit
- Deep Crystal Paint Cleaner 'Step '1'
- Deep Crystal Polish 'Step 2
- Gold Class Bug and Tar Remover
- Hot Rims All Wheel & Tire Cleaner
Aanbrengen van de middelen gebeurt allemaal met het handje. Machinale ervaring heb ik alleen met zo'n prutsding van Carpoint, gelukkig ook maar 1 keer mee gewerkt)
Tevens ben ik sinds kort ben ik de trotse eigenaar van een Seat Leon 1.6 16v Sport uit 2004
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Een auto waar ik heel zuinig op ga zijn 8d
Ik hoop hier ook heel veel te leren over het gebied van autodetailing.
Gr. Mark