Binnenkort zeker weten een DAP aanschaffen. Toch heb ik hier een aantal vragen over, qua methode/techniek. Ik heb me al ruim ingelezen hier en al behoorlijk veel gekocht, al zeg ik het zelf. Vraag 1: bumpers(kunstof), hier ga je toch veel sneller door de lak, dan ieder ander vlak deel? Hoe doen jullie dit? Vraag 2: plaatselijk een kleine kras polijsten, wel een witte diepe, die goed zichtbaar is, dus voordat je begint eerst plaatselijk diepe krassen proberen. Omdat het een kleine kras is, bedekt heel je pad de kras. Nu moet je wel blijven bewegen, waardoor je niet meer op de kras bezig bent. Kan je dan beter gewoon de pad laten draaien op de kras? Of is dat niet slim? Hoe doen jullie dit? Vraag 3: scherpe randen en vouwen, elke auto heeft ze. Polijsten jullie hier sneller overheen, of gewoon hetzelfde, of helemaal niet? Bijvoorbeeld een motorkap met een vouw erin? Hoe doen jullie dit? Veel beginnersvragen, maar dit schoot me wel te binnen vannacht, toen ik lekker lag te slapen. Gelukkig niet vergeten! Ik hoor dan ook graag.