• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Polishing Power DAP900 V3!

Is er al een test tussen deze en de oude versie, lijkt me leuk om de verschillen duidelijk te maken. Of betreft het hier puur de ergonomie?
 
Er is nog geen officiële test, maar ik weet dat er een eerste show off is geweest van Wilma die een vergelijk heeft gemaakt. Uit mijn hoofd: rustiger, stiller en beter hanteerbaar (de nieuwe versie dus).
 
ik weet niet hoe het bij de V3 is maar wat me opviel is dat de oude daps die ik gezien heb met backingplate erop een aardige slinger hadden aan het eind van de backingplate en dan bedoel ik op en neer op het oppervlak, bij een dap heb gemeten, dus waar de ene kant naar beneden gaat gaat de andere kant omhoog al met al krijg je dan een duidelijk zichtbare wiebel, bij gebruik van een dikke pad zal wel een hoop opgevangen worden maar ongemerkt zijn dat wel trillingen (en vooral met een dunnere orangepeel pad merk je dat).


ik ben toen opzoek gegaan naar waar dat vandaan kwam en het bleek dat de as waar de backingplate opgeschroefd werd niet helemaal 100% vlak is, ik heb die vlakker gemaakt zodat de totale slinger de helft is geworden en dat merk je dan ook in minder trillen, toegegeven de dap is oorspronkelijk helemaal niet bedoeld voor orangepeelen (dus bij normaal gebruik zal dit geen probleem zijn) maar ik doe het bij mijn wagen wel, je moet er dan wel rekening mee houden dat je er ongeveer 3 keer zo lang over doet.

ik heb de V3 nog niet in mijn handen gehad, van de zomer hoop ik er een keer een te kunnen bekijken.
 
addy;n398214 zei:
Wordt de nl handleiding van de V3 nog verstuurd. Zat destijds een V2 handleiding bij. Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Sorry, had eerder V3 ipv V2 vermeld. Maar de vraag blijft?
 
Als mensen graag de V3 handleiding willen, dan kan dat uiteraard (de foto's zijn alleen anders trouwens ;) ). Mail ons even en wij sturen je een exemplaar toe.