• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Polishing Power

Dit zijn de Polishing Power kleuren. Ik verwacht niet dat er een andere kleur komt.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Ja, zelfde model, zelfde fabrikant.

Door enorm volume af te nemen, waren we in staat om na strenge onderhandelingen deze tas voor een zeer kleine meerprijs mee te leveren. Wij zijn er erg happy mee!

bluesbrother;n392554 zei:
Komt ie ook in andere kleuren ?
Nee de machine komt niet in andere kleuren, zoals gezegd zijn dit de kleuren van het Polishing Power merk en daar wordt niet van afgeweken.
 
  • Leuk
Reactions: Quincy
Ik zit nu erg te twijfelen tussen de DAP en de PAW. Door de grote uitslag van de PAW zijn de randjes misschien wat lastiger of niet? Iemand die nog voor of nadelen kan noemen van beide machines??
 
Door de 21mm uitslag van de PAW zijn de randen en de kleine plekken lastiger te bereiken. Denk bijvoorbeeld aan voorbumper en de achterklep van je auto (mits je een hatchback rijdt). Als je een "rechte" auto hebt is de PAW wel een uitkomst. Bijvoorbeeld de Ibiza 6L is best recht, weinig curven e.d. Maar de Fiesta heeft veel hoeken en vouwen in het plaatwerk. Daar kom je met een PAW lastig bij.
 
Volgens mij is de PAW vooral handig om erbij te hebben, voor de grotere oppervlaktes en voor auto's waarbij je wat extra correctie kracht nodig bent die de DAP dan niet heeft. Of heb ik nu een verkeerd beeld van de PAW?
 
Als je nog geen machine hebt, zou ik starten met de DAP. De DAP is inzetbaar voor de gehele auto, de PAW lijkt mij minder geschikt voor minder goed bereikbare delen.
 
Niet alleen dat, maar ik ben ook benieuwd wat de toekomst is voor de PAW (waar staat PAW eigenlijk voor, of is het een knipoog en betekent het niets anders dan klauw?:)). Gaan er nog 5 inch backing plates komen en de 15mm variant, of valt de populariteit een klein beetje tegen?

Bedankt!
 
Er is nog niets bekend, sorry! PAW betekent gewoon klauw ;)

15mm machine met 5" plate wordt overwogen, maar eerlijk gezegd denk ik dat 90% van de markt voldoende heeft aan 8mm uitslag. Dat is altijd goed geweest en blijkt toch een mooie balans tussen werkbaarheid en correctiekracht.

Grote uitslagmachines hebben moeite om alles langs randen goed te kunnen behandelen en dat blijft dus lastig.