Tim;n415103 zei:15mm machine met 5" plate wordt overwogen, maar eerlijk gezegd denk ik dat 90% van de markt voldoende heeft aan 8mm uitslag. Dat is altijd goed geweest en blijkt toch een mooie balans tussen werkbaarheid en correctiekracht.
Vandaar het 'compromis', 15mm en 5 inch. Aan de overkant van de plas is deze al wel te koop, maar ik koop liever bij jullie, al was het alleen maar vanwege de tas^ De reden dat ik geen PAW heb is dat ik geen zin heb om een voorraad 6.5 inch pads aan te schaffen, maar ik wil eigenlijk wel graag een machine met grote uitslag. Maar goed, ik snap ook dat jullie niet voor mij en misschien nog twee anderen een machine opnemen in het assortiment.Tim;n415103 zei:Grote uitslagmachines hebben moeite om alles langs randen goed te kunnen behandelen en dat blijft dus lastig.
M135;n415107 zei:... Wet van Say: Aanbod creëert vraag! ...
RedCat;n415120 zei:Klein padje met grote uitslag lijkt mij ook niet prettig, zeker niet qua contra gewicht
Je koopt geen Chinese rip-offs?Jeroen;n415131 zei:Pietluttige principekwestie van mezelf,
Komende jaar wordt er niets nieuws verwacht.
@Ferdy Ik weet niet of ik na een lange detail pauze meteen aan de rotary durf...
De Rupes 15 en 21 zijn gewoon dual action polishers hoor, net als de DAP900.
De flex heeft geforceerde uitslag, maar zal binnenkort ook met een dual action polisher op de markt komen. (Als het allemaal doorgaat met dit VGE type).
Ja dat klopt. Een Toyota is ook goedkoper dan een BMW.
Zelfde vergelijking zeg maar.
Is maar net wat je wilt.
Dan ga ik als student nog maar even voor de Toyota
Een DAP900v3 t.o.v. de DAP500v3 geeft in mijn ogen niet meteen een meerwaarde behalve de kracht. Als je al een DAP500v3 hebt zoals ik is die stap gewoon te klein. Een DAP900 PLUS is dan net ietsjes extra. Voor de grote vlakken de DAP900 PLUS (kan ook de PAW900 zijn) en voor de kleinere/moeilijkere de DAP500v3.
verschil met V2 en V3 zit m in de ergonomische vormgeving van de V3 hoofdzakelijk.
Zover ik weet zijn ze onderhuids nagenoeg identiek